اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • معصومه جمالی و مریم پورافشاری مدیران آموزشگاه تبیین کردند:

    تجربه و خلاقیت، فرآیند موفقیت آموزشگاه مراقبت و زیبایی رزا

    1402/4/28

    معصومه جمالی و مریم پورافشاری از فعالان حوزه مراقبت و زیبایی هستند. معصومه جمالی با سابقه ۲۵ ساله در صنعت زیبایی که شروع آن از شهرستان شیراز بوده است، در شهرستان شهر بابک کرمان آموزشگاه خود را تاسیس کرده است، ایشان پس از این برای به روز رسانی و ارتقاء سطح دانش خود به کشورهای زیادی ازجمله روسیه، چین،ایتالیا، لبنان و ترکیه سفر کرده است و در سال ۱۳۹۸  در مسابقات جهانی GK روسیه در رشته رنگ و لایت  و کوتاهی موفق به کسب مقام سوم جهان شد. به همین دلیل تصمیم به مهاجرت گرفت، ولی به دلیل علاقه مندی بانوان ایرانی به صنعت زیبایی به این نتیجه رسید که ایران بهترین کشور برای فعالیت در این حوزه می باشد.

    مریم پور افشاری، دوست و همکار ایشان نیز حدود ۱۵ سال است که در این حیطه مشغول فعالیت است. این دو بانوی توانمند باوجود سختی ها و مشقات فراوان، موفق به تاسیس آموزشگاه مراقبت و زیبایی رزا شدند. مریم پور افشاری، سرمایه گذار و مربی این مجموعه است. هنرجویان این مجموعه آموزشی بعد از پایان دوره ها و در مدت زمانی کوتاه می توانند به صورت مستقل فعالیت داشته باشند. دومین شعبه این مجموعه به زودی ( ۳۱ تیرماه) در منطقه گلشهر افتتاح می شود.

    روزنامه جام جم البرز با این دو بانوی کارآفرین گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

    ضمن معرفی از سوابق تخصصی خود در حوزه مراقبت و زیبایی توضیح فرمایید.

    معصومه جمالی: بنده از سال ۷۵ فعالیت خود را در این حوزه و در شهرستان شیراز شروع کردم و به مدت ۴ سال سالن زیبایی رزا را مدیریت می کردم، به دلایل شخصی به شهر بابک کرمان مهاجرت کردم و آموزشگاه مراقبت زیبایی خود را در سال ۱۳۷۹ تاسیس نمودم. در این جا لازم می دانم از جناب آقای مهندس علی محلاتی رئیس سازمان و خانم مژگان حاج ملک مدیر آموزشگاه های آزاد شهرستان شهر بابک تشکر ویژه داشته باشم. طی مدت ۲۲ سال که مدیر آموزشگاه بودم، شاهد تلاش های بی وقفه ایشان در بهبود امر آموزش آموزشگاه این شهرستان بودم.

    مریم پور افشاری : بنده طی سال های فعالیتم در این حوزه جهت یادگیری و به روز شدن اهتمام داشتم و به مراکز و کشورهای مختلفی از جمله روسیه و ترکیه سفر کردم‌ . مایه افتخار و مباهات من است که با خانم جمالی همکار هستم. کار گروهی یکی از شاخصه های حوزه فعالیت ما محسوب می شود

    معصومه جمالی: 25سال تجربه آموزش علم این صنعت مرا وادار کرد به شهرستان بزرگتری مهاجرت کنم. بنابراین تصمیم گرفتم شعبه دوم این آموزشگاه را در شهرستان کرج تاسیس و بعد از سرمایه گذاری خانم پور افشاری این مجموعه آموزشی را تحت نظر فنی و حرفه ای پایه گذاری کردیم.

    زمانی که به کرج مهاجرت کردم، بعد از سرمایه گذاری خانم پورافشاری برای تاسیس یک آموزشگاه، پروانه فعالیت را اخذ و سپس این مجموعه آموزشی را پایه گذاری کردیم.

    با توجه به سوابق و پیشینه ای که در امر آموزش دارید، به موفقیت های هنرجویان خود در این زمینه اشاره ای داشته باشید.

    معصومه جمالی: از لازمه های این کار داشتن تجربه و خلاقیت است. بنده عاشق کار و مربی گری هستم، بسیار مشتاقم که آنچه را که آموخته ام به هنر جویانم آموزش دهم؛ هر چند نکته ای کوچک باشد. بنابراین از جان و دل برای آموزش زمان می گذارم. وقتی کسی در کنار من، هنری را فرا می گیرد و یا آرایشگاهی را تاسیس می کند، بسیار مسرور می شوم. حدود ۱۵ نفر از شاگردانم آموزشگاه شخصی خود را تاسیس کرده اند و نزدیک به ۳۵۰ نفر از آنها آرایشگاه خود را بازگشایی کردند. تاسیس آموزشگاه شرایط بسیار دشواری دارد ولی این افراد از پتانسیل های خوبی برخوردارند که موفق به راه اندازی آموزشگاه و سالن شده اند.

    مریم پور افشاری: تجربه فراوان خانم جمالی و بنده، نقش مهمی در موفقیت ما دارد. بنده تمایل داشتم کارم را با یک فرد خلاق و با تجربه آغاز کنم که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد.

    راه های ارتباطی و ساعات کاری آموزشگاه مراقبت و زیبایی رزا را ذکر فرمایید.

    نشانی: کرج-گلشهر-بلوار حدادی-نبش پونه شرقی-خیابان شایگان-ساختمان شایگان-طبقه ۴-واحد ۱۵-پلاک ۲۰

    شماره تماس مریم پورافشاری:۰۹۳۳۹۰۲۲۲۶۷

    شماره تماس معصومه جمالی:۰۹۱۳۷۶۵۵۶۴۶

    پیج اینستاگرام:

    @rosaa.beauty

    @mojganjamali.academy

    @maryam.beauty_afshari

    ساعت کاری: از ۹ صبح لغایت ۷ شب است.

     

    برچسب ها

    معصومه جمالی

    مریم پورافشاری

    آموزشگاه تبیین

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "