اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مدیر فروش معرفی کرد:

    شرایط اقساطی تا دو سال بدون ضامن ؛ خدمات نمایشگاه اتومبیل پرویز

    1402/4/28

    وحید جوادی، مدیر فروش نمایشگاه اتومبیل پرویز است. این مجموعه از سال ۱۳۶۲ افتتاح شده و جزو اولین گالری های خودرو در شهر کرج به شمار می رود. مالکان و مدیران این نمایشگاه، رامین فرج دوست و پدرشان هستند. این نمایشگاه اتومبیل دارای ۴۰ سال سابقه فعالیت است. ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است و معیار کارشناسان، فقط فروش و معامله خودرو نمی باشد. درهمین رابطه روزنامه جام جم البرز با این مدیر فروش مجرب و متخصص وارد گفتگویی شده است که در ادامه می خوانید:

    از چالش های موجود در این صنف بگویید.

    متاسفانه طی سالهای اخیر بسیاری از مردم نمایشگاه داران خودرو را به اسم دلالان این بازار می شناسند که البته در این زمینه ایراداتی به خود ما نیز وارد است که این نگرش در جامعه گسترش یافته است. تصور می کنم به عنوان فعالان در زمینه فروش خودرو باید هدفمان را به سمت مشاوره محوری در این بازار تغییر دهیم. یعنی در واقع مشتری، نمایشگاه دار را به عنوان یک مشاور در امر خودرو کنار خود بپذیرد نه صرفا یک فروشنده که تنها به منافع خود می اندیشد. این موضوع نیاز به تغییر نگرش اساسی در فرآیند جذب مشتری و فروش دارد که حتما باید این تغییر ابتدا از طرف بنده و همکاران عزیزمان باشد. در این زمان به تدریج شاهد تغییر نگرش مردم نیز خواهیم بود توجه داشته باشید که این موضوع به سرعت به وجود نیامده و یقینا سریعا نیز درست نخواهد شد.

    از مزیت های ویژه فروش خودرو و شرایط انجام معامله در این مجموعه توضیح فرمایید.

    نمایشگاه اتومبیل پرویز برای انجام معامله ای سالم و راحت ، تلاش دارد، حتی المقدور خریدار را با فروشنده رو در رو کند. این امر موجب شده تا این مجموعه بیشترین میزان مشتری ثابت را دارا باشد. تعدادی از مشتریانمان مدت ۴۰ سال است که قیمتهای هیچ نمایشگاهی را مورد ارزیابی قرار نمی دهد و از ما به صورت تلفنی، خودروی کارکرده خریداری می کند. نمایشگاه اتومبیل پرویز از سراسر کشور عزیزمان خصوصا استان های آذری زبان، شمال، لرستان و بندرعباس مشتری دارد. شرایط فروش ما به صورت اقساطی تا دو سال، بدون ضامن و در یک ساعت انجام پذیراست. پلاک خودرو نیز به نام خریدار ثبت می شود . معاوضه خودروهای کارکرده با صفرایرانی و چینی نیز انجام می شود. درفروش اقساطی با پشتوانه رامین فرج دوست این امرصورت می گیرد. به طور کلی هر کاری که به سود و انتفاع مشتری و در توان مجموعه باشد از آن دریغ نمی کنیم.

    هدف و چشم انداز نمایشگاه اتومبیل پرویز چیست؟

    بنده به شخصه با این دیدگاه که باید خودمان را با شرایط بازار وفق بدهیم مخالف هستم. به این دلیل که اگر به عنوان فعالان حوزه فروش خودرو بخواهیم به تلاطم بازار خودرو دامن بزنیم، وضعیت به مراتب نامساعدتر خواهد شد. تصور بنده بر این است که می توانیم در حد توان به شرایط فعلی بازار سمت و سوی مثبت دهیم. به این صورت که شرایط خرید خودرو را حتی الامکان برای مصرف کننده تسهیل کنیم. البته محدودیت هایی در این حوزه وجود دارد که از اختیارات ما خارج است.

    ولی شرایط اقساط ما بدون ضامن انجام می شود و پلاک به نام مشتری ثبت می شود. مورد دیگر اینکه روند بانکی و سلسله مراتب اداری را ندارد. بانک ها نیز می‌توانند به بهبود این فرآیند کمک نمایند.

    عامل موفقیت مجموعه خود را در چه زمینه ای می دانید؟

    مهمترین عامل موفقیت این مجموعه، مدیریت ثابت آن است. مانند اصناف دیگر، هدف نهایی کسب سود است؛ ولی در گام اول تلاشمان بر حفظ  منافع مشتری بوده است. شاید یکبار با مشتری معامله‌ نکنیم ولی قطعا دوباره باز خواهد گشت، چون مشاوره صحیحی به او ارائه شده است. به عنوان مثال بارها مشتری مراجعه داشته و خواسته وی از حیطه وظایف بنده خارج بوده است. بنابراین او را به سازمان مربوطه ارجاع داده ام. چنانچه تقاضای مشتری در زمینه فعالیت ما بوده، از اجرای آن شانه خالی نکرده ایم.خدا را سپاس می گویم که این مجموعه بین مردم شناخته شده و اهتمام ما مبنی بر رضایت مشتری است.

    راه های ارتباطی اهالی استان البرزبا نمایشگاه اتومبیل پرویز را ذکر کنید.

    نشانی: پل فردیس(مترو) ابتدای جاده ملارد، روبروی پمپ بنزین باران، اتومبیل پرویز

    شماره تماس رامین فرجی:

    09123620039

    شماره تماس وحید جوادی:

    09121834599

    برچسب ها

    وحید جوادی

    نمایشگاه اتومبیل پرویز

    رامین فرجی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "