اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • دکتر اکرم قرامحمدی، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی:

    علت موفقیت درمان هایم، علم و تجربه و دوستی با بیماران است

    1402/4/28

    دکتر اکرم قرامحمدی، جراح و متخصص زنان و زایمان است . وی در این حوزه تخصصی از سابقه و پیشینه ۱۵ ساله برخوردار است .  دکتر اکرم قرامحمدی دوره طرح پزشکی خود را در منطقه خوزستان گذراند و با توجه به استقبال مردم خونگرم جنوب، در این منطقه به مدت ۱۰ سال ماندگار شد، سپس با کوله باری از تجربه و تخصص به استان تهران و شهریار برگشت و مشغول خدمت رسانی به بانوان شد. با این رویکرد خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این پزشک حاذق و متخصص گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانیم :
    عملکرد خود را به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان چگونه ارزیابی می کنید ؟
    با بیماران خود دوست هستم و به حفظ این ارتباط همراه با احترام و دوستی پایبندم و همواره به دستیارانم یادآوری می کنم که هر بیمار همانند عضوی از خانواده ما است و بنابراین بهترین اقدام پزشکی را به او ارائه می دهم ، این ارتباط موجب پیوند دوستی ما با بیماران شده است، همواره در تلاش هستیم از روش علمی و تخصصی و همچنین ایجاد ارتباط دوستی جهت درمان صحیح بیماران بهره مند شویم. به طور کلی موفقیتم در درمان به علت این ارتباط دوستی و احساس مسئولیت عمیق در قبال آن ها است.

    یکی از به یادماندنی ترین خاطرات خود را توصیف فرمایید.
    درمان های ناباروری همیشه نتایج خوشایندی در پیش دارد که هر یک از آنها برای ما تبدیل به خاطره شده است. یکی از خاطرات زیبای من مربوط به شهرستان شوشتر است. کار به این صورت بود که با بیماران اورژانسی، بدحال و سزارین های اورژانسی مواجه بودیم اکثر اوقات به دنبال یک جراحی موفق و تولد یک نوزاد، بیماران با شیرینی و گل برای تشکر مراجعه می کردند. بنده همیشه اعلام می کردم که لبخند و سلامت شما و نوزاد برای من بهترین هدیه است و نیازی به این ها نیست، به عنوان مثال یک مورد سزارین اورژانسی داشتم که بسیار دشوار بود و بیمار مربوط به یک خانواده بسیار محروم بودند بعد از بهبود بیمار، پدر خانواده همراه با همسر و فرزندانش به مطب مراجعه کردند و بیان کردند که برای تشکر از شما حتی پول خریدن یک شاخه گل نداشتیم و برای تشکر از شما بخاطر سلامتی همسر و فرزند تازه متولد شده همگی با هم آمدیم که حضورا شما را دیده و از شما تشکر کنیم و این زیباترین هدیه ای بود که از ادب و شخصیت افراد فراگرفتم و تا پایان عمر فراموش نخواهم کرد.
    مردم شهریار از چه طرقی می توانند به مطب سرکار عالی مراجعه کنند؟
    ساعت کاری:  روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۱ لغایت ۵ عصر
    نشانی : شهریار- چهار راه مخابرات -ساختمان نیازی- (ضلع غربی چهار راه ) طبقه ۵ - واحد ۲۱
    شماره همراه 09194603486:
    شماره تماس: 02165244763
    پیج اینستاگرام:

      dr.akram_gharamohammadi

    برچسب ها

    دکتر اکرم قرامحمدی

    متخصص زنان

    نازایی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "