اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • هادی مصطفوی، مدیر املاک صدف:

    زیبایی خیابان های تهرانسر، پتانسیل های سرمایه گذاری ملکی را افزایش داده است

    1402/4/28

    هادی مصطفوی، دارای ۱۱ سال تجربه فعالیت در صنف املاک می باشد. وی مدت سه سال است که  مدیریت املاک صدف واقع در تهرانسر را بر عهده دارد. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره و مشارکت در ساخت مشغول به فعالیت است.  از این رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر مجرب و متبحر گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

    ضمن اشاره به سوابق تخصصی خود، در خصوص خدمات املاک صدف توضیح فرمایید.

    بنده ابتدا در بخش مربوط به مشاوران املاک فعال بودم و در این حوزه تجربه کافی دارم. در حال حاضر علاوه بر مدیریت، مشاور حقوقی املاک صدف نیز هستم. محیط و فضای این مجموعه بسیار صمیمی است. فعالیت اصلی ما در واقع کمک به مردم در حوزه های مربوط به ملک، ساخت‌وساز، اجاره و... است. در این زمینه اهتمام و تلاش املاک صدف، رفع نیازهای مردم به بهترین شکل ممکن است.

    وجه تمایز مجموعه تحت مدیریت خود را در تمرکز بر چه موضوعی می دانید؟

    این لطف شما و مردم است. امیدواریم که متمایز باشیم. متأسفانه در ایران یا به ‌طور دقیق‌ تر در تهران، دیدگاه منفی نسبت‌ به مشاورین املاک وجود دارد. این موضوع حتی در لحظه  ورود مردم به مجموعه کاملا مشهود است. توصیه من به همکاران و دوستان که لطف دارند و با بنده کار می‌کنند، این است که در زمان ورود ارباب‌رجوع به مجموعه، ابتدا بادقت صحبت‌های آنها را بشنوند تا نیازها و دغدغه‌هایشان را بشناسند و با آنها ارتباط بگیرند. از زمانی که فعالیت دفتر شروع می‌شود تا پایان ساعت کاری، این مهم ‌ترین موضوع است؛ چون اولین کلید کار ما ارتباط با مردم است. اگر این ارتباط به ‌درستی صورت بگیرد، می‌توان گفت که پنجاه درصد مسیر طی شده است. من قصد آموزش ندارم؛ اما بر این مسئله تأکید می‌کنم. زمانی که در دفتر هستم، ازطریق دوربین یا پنجره محاوره دوستانی که در مجموعه کار می‌کنند را مشاهده کرده و نقاط ضعف‌ و قوتشان را بررسی می‌کنم. دفتر ما یک فضای ۵۰ متری است که یک اتاق مشاوره و یک بخش جدا برای شش میز مشاوره دارد. جزو معدود املاک‌هایی هستیم که تا آخرین لحظه مشتری را همراهی می‌کنیم و اولویت ما دریافت حق کمیسیون نیست، بلکه موضوعی که برای املاک صدف اهمیت دارد، رضایت مشتری است. مبلغ کمیسیون کاملاً مشخص و مطابق تعرفه تعیین شده از سوی اتحادیه است. امیدواریم که بتوانیم انتظارات مشتریان را طبق خواسته های آنها برآورده کنیم.

    منطقه تهرانسر از لحاظ سرمایه گذاری چه پتانسیل هایی دارد؟

    این منطقه از پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است؛ چون ازلحاظ جغرافیایی بین جاده مخصوص و جاده قدیم کرج واقع شده است. وجود شرکت‌ها و کارخانه‌های متعدد در اطراف این منطقه موجب رفت ‌و آمد های بیشتری می ‌شود. تهرانسر، منطقه ای شلوغ و پرتردد است و با وجود اینکه املاک و ساختمان های متعددی دارد، حتی اگر هزار آپارتمان تولید می کنیم بازهم متقاضی وجود خواهد داشت. یکی از مزیت‌های این منطقه این است که ۷۰ الی۸۰ درصد جمعیت ساکن را کارمندان تشکیل می‌دهند. به‌دلیل وجود کارخانه‌ها، فرهنگ منطقه افزایش پیدا کرده است. ازنظر خیابان‌بندی، منطقۀ شهرداری، شکل و شمایل زیبایی نسبت‌به مناطق اطراف دارد و جذب مشتری در این منطقه زیاد است. به طور کلی، زیبایی خیابان های تهرانسر، پتانسیل های سرمایه گذاری ملکی را افزایش داده است.

    راه های ارتباطی و ساعات کاری املاک صدف را ذکر فرمایید.

    نشانی: تهرانسر، بلوار اصلی، چهارراه صدف، خیابان ۲۸، پلاک ۴۳، مجموعه املاک صدف

    شمارۀ تماس: ۴۴۵۹۷۱۰۰_۴۴۵۹۷۲۰۰

    شمارۀ تماس مدیریت: ۰۹۱۲۳۴۳۶۳۶۹

    برچسب ها

    هادی مصطفوی

    املاک صدف

    تهرانسر

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "