1402/5/7
نمایشگاه خودرو یکی از رویدادهای مهم در صنعت خودرو در سراسر جهان
است. در این رویداد، شرکتهای خودروسازی از سراسر جهان، آخرین محصولات خود را به
نمایش میگذارند. این نمایشگاهها برای معرفی و فروش خودروهای جدید و تبلیغات این
صنعت بسیار مهم هستند. علاوه بر این، نمایشگاههای خودرو فرصتی برای مشتریان است
تا با انواع اتومبیل ها آشنا شده و انتخاب بهتری داشته باشند.افتخار این را داشتیم
تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه
شمارا به مصاحبه اختصاصی با داریوش رفیعی، مدیرمتخصص نمایشگاه اتو رفیعی جلب مینماییم:
در خصوص چالش ها و دغدغه های
موجود در زمینه فعالیت خود توضیح فرمایید.
یکی از چالش ها و مسائلی که در حیطه خودرو،
برای همه نمایشگاه داران وجود دارد، عدم ثبات قیمت است. قیمت ها در طول شبانه
روز به صورت مداوم و ساعتی دچار تغییر می شود، این موضوع باعث سردرگمی
فروشندگان و خریداران شده است. در حال حاضر، قیمت خودرو اهمیتی ندارد، بلکه تنها
ثبات قیمت می باشد که اهمیت آن را افزایش داده است و به فروشندگان و
خریداران کمک میکند. نباید قیمت ها به صورت لحظهای دچار نوسان شود، زیرا در این
صورت کسی نمیتواند برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.
نقش رسانه را در حیطه فعالیت خود
چگونه عنوان می کنید؟
رسانه نقش مهمی در توزیع و معرفی کالا به
مشتریان ایفا می کند. به عنوان یک وسیله عمومی، رسانه مخاطبان زیادی دارد و در هر
بخشی که فعالیت میکند، دارای نفوذ قابل توجهی است. بنابراین، رسانه می تواند
چالشهای هر حوزه را به مدیران انعکاس داده و از طریق آن، حرف ما به مخاطبان و
مدیران ارشد منتقل شود.