اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مینا شریعت خواه، مدیر مجموعه آکادمی تخصصی بهان:

    والدین باید علایق، استعدادها و مهارت‌های فرزندان خود را شناسایی کنند

    1402/5/7

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شمارا به مصاحبه اختصاصی با‌‌ مینا شریعت خواه، مدیر زبده و کاردان مجموعه آکادمی تخصصی بهان جلب می‌نماییم:

    به نظر سرکارعالی یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که امروزه خانواده ها در راستای تربیت فرزندان خود با آن مواجه هستند چیست؟

    یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که والدین امروزه با آن روبرو هستند، مربوط به آینده فرزندانشان است. والدین باید علایق، استعدادها و مهارت‌های فرزندان خود را شناسایی کرده و راه‌های مناسب رساندن این علایق و استعدادها به سرآغاز چشم‌انداز آینده فرزندانشان را پیدا کنند. آکادمی ما در همین راستا فعالیت دارد و به والدین کمک می ‌کند تا با شناسایی علایق و استعدادهای فرزندانشان در زمینه زبان دوم، آن‌ها را به بهترین مسیر هدایت نمایند.

    بنظر بنده مهم‌ ترین چالش همان والدین هستند که بسیار برایشان مهم است که فرزندانشان قرار است چگونه زبان دوم را آموزش ببینند و یا اینکه چگونه می توانند آموزش‌ هایی که دیده‌ اند را به سرانجام برسانند. در حال حاضر،خود بچه ها نیز با وجود سنین کم، دغدغه شان آموزش زبان است، این که چگونه می توانند از لغت هایی که قرار است آموزش ببینند استفاده نمایند، با یک جست و جوی کوچک و سریع اکثر بچه ها می توانند سوال ها و نیازهای روزمره خود را برطرف کنند.

    در همین زمینه راه حل و پیشنهادتان برای رفع این معضلات را بیان کنید.

    مهم ترین راه حلی که می توانیم در ارتباط با این دغدغه ها برایشان در نظر بگیریم، در وهله اول آسوده خاطر نمودن والدین است، از این بابت که بچه ها قرار است چه مطالبی را در آموزشگاه آموزش ببیند، در خانه چه شرایطی را برایشان فراهم کنند تا بتوانند موارد تعلیم دیده در کلاس های آموزشی را به بهترین شکل ممکن در راستای یادگیری بهتر به سرانجام رسانند. به طور کلی باید همه مسائل برایشان شفاف سازی شود.

    توسعه و ارتقا رسانه را در عصر کنونی چگونه ارزیابی می کنید؟

    خوشبختانه امروزه استفاده از فضای مجازی و دسترسی اکثر عموم به اینترنت و نحوه جستجو کردنشان در رسانه ها، پیشرفت چشم گیری داشته است. قطعا رسانه ها یکی از مهم ترین عوامل، در راستای شناسایی بهتر آموزشگاه ها به شمار می روند. امروزه تعداد زیادی از مردم در فضای مجازی، اینترنت و... در حال جستجو و یادگیری می باشند و اکثر اعتمادی که هم اکنون افراد می توانند داشته باشند به همین فضای مجازی است.

     

     

     

    برچسب ها

    مینا شریعت خواه

    مجموعه آکادمی تخصصی بهان

    جام جم

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "