1402/5/7
در دنیای مدرن، آشپزخانه دیگر صرفا برای تهیه
غذا و شست و شو نیست؛ بلکه به فضایی برای معاشرت و گذراندن وقت با عزیزان تبدیل
شده است. استفاده از وسایل توکار برای آشپزخانه، علاوه بر ایجاد ظاهری یکپارچه،
برای انواع طرح های مدرن و سنتی مناسب است. استفاده از لوازم داخلی مناسب، موجب می
شود که بتوانیم از فضای آشپزخانه به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم. از این رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز
با مدیر توانمند و حرفه ای مجموعه دلتون گفتگویی اختصاصی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می
خوانید:
از زمان شروع فعالیت جنابعالی در این حوزه چه مدت
میگذرد و چه چالش هایی را پشت سر گذاشته اید تا به این مقطع رسیدید؟
بنده پانزده سال است که در صنف لوازم خانگی توکار فعالیت می کنم و دارای
سابقه کاری مرتبط هستم. در طول این پانزده سال فراز و نشیب های بسیاری برای ما
وجود داشت. فعالیتم را از زیر صفر شروع کردم، تلاش مستمر موجب شد تا شرایط گسترش
کار فراهم شود و هم اکنون مدیریت سه مجموعه با سه برند را بر عهده دارم.
از مزایای مهم این مجموعه میتوان به، قیمت پایین ورقابتی بودن کالا ها
در بازار ایران و همچنین خدمات ارسال سریع در سطح کشور اشاره نمود.
روند خرید مشتریان به چه صورت می باشد و روال کار شما
در این زمینه به چه شکل است؟
در فرآیند خرید، از فروش اینترنتی استفاده می کنیم و به مشتریان خود
این امکان را می دهیم که با مشاهده کالای مورد نظر خود، تنها در کمتر از دو دقیقه
خرید خود را انجام دهند. در برخی از شهر های استان های بزرگ، کالا های ما بعد از
خرید در طی مدت دو ساعت ارسال می شوند و در شهر های دیگر نیز تا بیست و چهار ساعت
زمان می برد.
دامنه تنوع محصولات را چگونه ارزیابی می کنید؟
با بیش از پنج هزار قلم کالا و تنوع برند هایی همچون: استیل البرز، اخوان،
بی مکث، درسا، ایلیا استیل و پرنیان استیل ما توانسته ایم بازار خود را گسترش و به
مشتریانمان خدمات حرفه ای ارائه دهیم.
عملکرد رسانه در حوزه کاری شما چه نقشی داشته است؟
ما با رسانه هایی از جمله دیجی کالا، باسلام، ترب و... فعالیت و
همکاری داریم.