اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • حامد یاوری مقدم، مدیردپارتمان املاک الف:

    خدمات دفاتر املاک تنوع بیشتری پیدا کرده است

    1402/5/8

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ حامد یاوری مقدم ،مدیر کاردان و متبحر دپارتمان املاک الف جلب می‌ نماییم:

    در خصوص مشکلات موجود در زمینه املاک توضیح فرمایید.

    تجربیات ما در حوزه‌ ی کاری، نسبت به جوانان، فراتر از آنچه که آنان در اختیار دارند، می باشد. در گذشته، فضای مجازی به اندازه اکنون گسترش نداشت و کارهای ما به صورت فایل ‌بندی انجام می‌ شدند. بنابراین، تجربه ‌ی ما در حال حاضر به دو بخش تجربی و جدید تقسیم می ‌شود و همه ‌ی بخش‌های کاری مان ارتقا یافته ‌اند؛ به علاوه آن، تنوع کار و خدمات افزایش یافته است و دسترسی به مشاوره‌ ی لازم بسیار راحت تر شده است. با این وجود، مشکل اصلی مربوط به مالیات است؛ در حینی که مشتریان، برای خرید یا رهن، بیعانه ‌ای به ما می‌ دهند و با دستگاه کارتخوان ما پرداخت می کنند، اداره‌ ی مالیات این مسئله را به درستی متوجه نمی‌ شود و بیعانه را به عنوان مالیات برای ما ثبت می ‌کند. این موضوع باعث می‌ شود که مالک چک را نپذیرفته و بیعانه به صورت امانت در اختیار ما باقی بماند تا معامله رسمی شود. بزرگ ‌ترین چالش ما در حوزه‌ ی کاری، هنوز به دلیل عدم توانایی اتحادیه‌ ی مربوطه برطرف نشده است.

    نقش رسانه را در حیطه فعالیت خود چگونه ارزیابی می کنید؟

    رسانه، نقش و تأثیر زیادی در حوزه فعالیت ما ایفا می کند؛ در فضای مجازی، فعالیت زیادی داریم و هر ماه، برای تبلیغات خود، مبلغ قابل توجّهی هزینه می‌ کنیم تا املاکمان شناخته‌ تر شود و تعداد زیادی از مردم، با دیدن آگهی تبلیغاتی، به ما مراجعه کنند.

     

     

     

    برچسب ها

    حامد یاوری مقدم

    دپارتمان املاک الف

    جام جم

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "