اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • نفیسه رزوان، مدیر آموزشگاه زبان نفیسان:

    یکی از مشکلات صنف ما جستجو و اجاره ملک مناسب برای آموزشگاه های زبان است

    1402/5/8

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ نفیسه رزوان، مدیر اخلاق مدار آموزشگاه زبان نفیسان جلب می‌ نماییم:

     

    در خصوص مشکلات موجود در زمینه آموزشگاه ها توضیح فرمایید.

    یکی از مشکلات عمده که اکثر آموزشگاه ها با آن مواجه هستند، مربوط به جستجو و اجاره ملک مناسب برای آموزشگاه می باشد. میزان اجاره بها ملک بسیار بالا است. افزایش قیمت به صورت سالیانه شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده است. آموزشگاه ها به دلیل عدم دریافت شهریه مناسب و با توجه به هزینه های مورد نیاز، سود کمی را دریافت می نمایند.

    مسئله دیگری که در این زمینه قابل ذکر است، مراکز غیر مجاز و بدون مجوز از جمله؛ فرهنگسراها، خانه های بازی ومی باشد. این مراکز به دلیل دریافت هزینه های کمتر خانواده های بسیاری را به خود جذب می نمایند، در صورتیکه آموزش هایشان غیر اصولی می باشد.

    مسئولین چه تسهیلاتی را می توانند برای بهبود مشکلاتی که به آنها اشاره داشتید، انجام دهند؟

    مسئولین می توانند شرایط فعالیت را برای ما تسهیل نمایند، یعنی ساختمان هایی را برای آموزش در اختیار مان قرار دهند که دارای اجاره اندکی باشد. همچنین مدارس دولتی را در اختیار ما قرار دهند که هیچ گونه درآمدی ندارند. در این صورت هم آنان سود مناسبی دریافت خواهند کرد و هم برای ما شرایط کار سهل تر خواهد شد.

    سال هاست که کیفیت آموزشگاه های زبان از مدارس پیشی گرفته اند. دانش آموزان در مراکز خصوصی پیشرفت کرده و زبان را به صورت تخصصی آموزش می بینند. این آموزشگاه ها به ایجاد اشتغال در کشور و افزایش درآمد کمک می کنند. همچنین افراد آموزش دیده در بخش های واردات و صادرات نیز می توانند استخدام شوند.

    در واقع یک زبان آموز چنانچه به خوبی بتواند صحبت کند با مدرک دیپلم هم می تواند در زمینه های کاری مختلف استخدام شود. این در حالی است که نیاز به پرداخت هزینه های سنگین دانشگاه را ندارد.

    رسانه ها چه نقشی در این زمینه ایفا می کنند؟

    در همین راستا رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند و می توانند مراکز معتبر را به خانواده ها معرفی نمایند. وضعیت اقتصادی مردم زیاد مناسب نیست و اکثرا مایلند که در کلاس های آموزشی با هزینه کم شرکت کنند، اما با شرکت در کلاس های غیر معتبر به نتیجه مطلوب نمی رسند. به علاوه اگر رسانه ها بتوانند مراکز غیر قانونی را معرفی نمایند، خانواده ها ترغیب می شوند در مراکز معتبر ثبت نام کنند.

    برچسب ها

    نفیسه رزوان

    آموزشگاه زبان نفیسان

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "