اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • عباس صفا، مدیر اتو گالری صفا:

    باید کلاس آموزشی برای ورود به حوزه تاکسیرانی برگزار شود

    1402/5/8

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ عباس صفا، مدیر زبده اتو گالری صفا جلب می‌نماییم:

    اداره مالیات چه مشکلاتی را برای صنف شما ایجاد کرده است؟

    ما با مشکلاتی در ارتباط با اداره مالیات مواجه هستیم. این اداره از قشر زحمتکشی مانند ما مالیات زیادی دریافت می‌کند، در حالی که هیچ گونه حمایتی انجام نمی‌ شود. برای پرداخت مالیات بابت خودرو، باید به دفتر پیشخوان خاصی مراجعه کنیم که ممکن است تا چهار ماه به طول انجامد، برای مالیات بعدی نیز اداره مالیات هزینه ای که از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت شده را به حساب ما منظور می ‌کند و ما باید مالیات را پرداخت کنیم. این امر مشکلات زیادی را برای ما به وجود می آورد، با وجودی که نیاز به حمایت بیشتری داریم. در گذشته، سهمیه روغن و لاستیک در اختیار تاکسی‌ ها قرار می گرفت، اما اکنون هیچ سهمیه‌ ای ارائه نمی ‌شود. همچنین، کرایه تاکسی ها بسیار اندک است و سفر برون شهری به ضررشان تمام می شود، در حالی که باید استهلاک زیادی را متحمل شوند که باعث ازبین رفتن خودروشان می‌شود. عدم وجود طرح ماشین اسقاطی نیز به مشکلات مالی ما می‌ افزاید. در حال حاضر، رانندگان تاکسی وضعیت مالی خوبی ندارند و اگر ماشین‌ های قسطی و لیزینگ در اختیارشان قرار گیرد، بهتر خواهد بود.

    برای ارتقاء و پیشرفت این حوزه چه پیشنهادی دارید؟

    برای حمایت از قشر تحصیل ‌کرده، باید کلاس آموزشی برای ورود به حوزه تاکسیرانی برگزار شود و نباید همه افراد به این حوزه ورود کنند. همچنین، باید سامان دهی اصولی برای ماشین‌ های شخصی که در این حوزه فعالیت می ‌کنند، انجام پذیرد تا از پرداخت مالیات اضافی جلوگیری شود و سه بار پرداخت مالیات از آن ‌ها خواسته نشود.

     

     

     

    برچسب ها

    عباس صفا

    اتو گالری صفا

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "