اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • باران شیخانی ، مدیر آموزشگاه خوشنویسی و دکوراتیو خط سبز:

    سالیانه، یک نمایشگاه رایگان برای هنرجویان برگزار شود

    1402/5/9

    روزنامه جام جم البرز با باران شیخانی، مدیر آموزشگاه خوشنویسی و دکوراتیو خط سبز گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید: 

    بسیاری از هنرجویان دغدغه‌ای دارند که میزان هزینه متریال اولیه بسیار بالاست و علاوه بر این، باید هزینه اجاره نمایشگاه را نیز پرداخت کنند. این موضوع باعث شده که بسیاری از هنرجویان با استعداد در کشور ما مهجور شوند و حتی به هنر علاقه‌ای نداشته باشند. با وجود این که مکان‌های رایگان برای نمایش اثر هنری وجود ندارد، اما اگر سالی یک بار حداقل یک نمایشگاه رایگان برای هنرجویان برگزار شود، می‌تواند به آن‌ها کمک بسیاری کند.

    متأسفانه، مسئولین در کشور ما به این موضوع توجه نمی‌کنند و هنرمندان به دلیل مشکلات مالی، به جایگاه مناسب خود نمی‌رسند. بسیاری از هنرمندان در کشور ما دارای استعداد بالایی هستند، اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند به صورت کامل به هنر خود پرداخته و به پیشرفت برسند.  هزینه متریال اولیه نیز برای هنرجویان بسیار گران است و حتی اگر هزینه شهریه کم باشد، هزینه متریال اولیه بالاست.  بنابراین، مسئولین می‌توانند با تعیین تعدادی دوره و ورکشاپ، متریال لازم برای هنرمندان را در اختیارشان قرار دهند تا بتوانند بهترین اثر خود را بسازند و دغدغه مالی نداشته باشند. هدف از این اقدام، ایجاد شرایط مناسب برای رشد و پیشرفت هنرمندان است. 

    برچسب ها

    باران شیخانی

    آموزشگاه خوشنویسی

    دکوراتیو خط سبز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "