اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • دکتر علیرضا خیراللهی، مدیر کلینیک اعلام کرد :

    نذر آنزیم،خدمت رایگان دکتر خیراللهی، پزشک زیبایی

    1402/5/14

    «نذر آنزیم» کمک رایگانی است که دکتر علیرضا خیراللهی، مدیر کلینیک زیبایی دکتر خیراللهی برای خدمت به مردم کشورش و به جهت خیرخواهی و کسب برکت انجام می‌دهد. این مدیر نیک اندیش در این خصوص اظهار می‌دارد: بنده قول می‌دهم برای تمام افرادی که در ایران نیازمند تزریق آنزیم هستند، نذر آنزیم را انجام دهم. برای توضیحات بیشتر و همچنین آشنایی با زمینه‌های فعالیت کلینیک دکتر خیراللهی، خبرنگار جام جم البرز مصاحبه‌ای را با ایشان ترتیب داده‌ که در ادامه از نظر خوانندگان می‌گذرد:

    با توجه به افزایش میزان جراحی های زیبایی ، توصیه و یا شاید هشداری برای مردم دارید ؟

    طبق بررسی‌ها و آمارهای بدست آمده، متوجه شده‌ایم تعدادی از افراد که تزریقاتی مثل ژل لب، فیلر لب و یا ژل زیر چشم انجام داده‌اند، دچار عارضه‌ شده اند، زیرا تزریق در مراکز غیرمجاز و یا توسط فرد غیرحرفه‌ای انجام شده است. متاسفانه بسیاری از این افراد برای ازبین‌بردن این عارضه اقدام نمی‌کنند. این در حالیست که با ماده‌ای‌ به‌نام آنزیم، مواد تزریق‌شده از بین می رود و صورت به شکل اول باز می‌گردد. تأثیر منفی و ضرری هم برای بدن ندارد.

     ولی این افراد نمی توانند عمل فوق را انجام دهند. دلیل عدم انجام این عمل برای بسیاری از آنها، هزینۀ احتمالی یک تا سه میلیونی این کار می باشد. طبق گفتۀ خودشان؛ هزینه های بسیار زیادی را متقبل شده اند ولی متاسفانه از نتیجه آن رضایت ندارند و در حال حاضر نمی توانند برای جبران آن هزینه مضاعفی را بپردازند.

    چه راهکاری را جهت رفع عارضه و بهبود این افراد آسیب دیده پیشنهاد می دهید؟

    به‌دلیل احساس مسئولیت و برای اینکه به‌ نوعی به مردم کشورم کمک نمایم، با خود عهد کرده‌ام هر فردی در ایران دچار این مشکل شده، یعنی ژل یا فیلر لب تزریق کرده و بعد از عمل آن را نمی پسندد و یا فرم نامطلوبی پیدا کرده و درحال حاضر به‌دلیل مسائل مالی نمی‌تواند آن را رفع کند، من این کار را به صورت رایگان، برای او انجام خواهم داد.

    این افراد می‌توانند به اینستاگرام کلینیک مراجعه کنند و عکس بفرستند. مشاورین ما بررسی نموده و در‌صورت امکان، کار آنها را انجام خواهیم داد. باعث افتخار است که بتوانیم چهره‌های زیباتری به زیبا جویان عزیز هدیه دهیم. درحقیقت، ایران یکی از زیباترین نژادهای دنیا را دارد ولی مشاهده این کارهای غیرحرفه‌ای، واقعا ناراحت‌کننده است. بنده قول می‌دهم برای تمام افرادی که در ایران هستند، این کار را انجام دهم. اسم آن را هم «نذر آنزیم» گذاشته‌ایم.

    جنابعالی به عنوان مدیر کلینیک زیبایی چه اصولی را در اولویت فعالیت حرفه‌ای خود مد نظر قرار داده‌اید؟

    صادق بودن با مراجعه کنندگان جزو اولویت های این کلینیک است. متقابلاً مراجعه کنندگان نیز بنده را با این ویژگی می‌شناسند. همواره اهتمام و سعی ام بر این بوده است که نسبت به انتفاع مراجعین تجویز را انجام دهم و در موقعیتی که جراحی برای آنها سودمند نیست از انجام آن منع شان نمایم. به عنوان مثال وقتی مراجعه کننده خانمی نیاز به جراحی زیبایی نداشته باشد، تلاش می‌کنم او را از این مهم که واقعاً زیباست ولی در تصوراتش، خود را دارای عیوب ظاهری می بیند، آگاه سازم.

    در واقع ذهنیت و طرز تفکر افراد نسبت به زیبایی باید تغییر یابد. برای این تغییر ذهنیت نیز صادقانه با مراجعه کنندگان گفتگو می‌کنم.

    به موضوع صداقت اشاره کردید، ارتباط رعایت این خصیصه انسانی را با کسب درآمدزایی کلینیک چگونه تحلیل می‌کنید؟

    در هر زمینه‌ای چه پزشکی و چه غیر پزشکی آنچه باعث تعامل کاری طولانی مدت می‌شود، داشتن صداقت است. این موضوع را در کلاس‌های آموزشی به پزشکان عزیز هم یادآور می‌شوم. از نظر من  پول دو بعد دارد؛ یک بعد برکت و بعد دیگر کمیت آن است. بخش کمیت اگر بالا باشد در کوتاه مدت باعث شادی می‌شود ولی در گذر زمان و طولانی مدت این برکت پول است که اهمیت پیدا می کند و موجب ایجاد ثروت واقعی می‌گردد. مردم صداقت را می‌فهمند و برای آن اهمیت قائل هستند. در حقیقت در مدت زمان طولانی این بعد برکت و خیرخواهی است که ماندگار می شود.

    کلینیک زیبایی دکتر خیراللهی در حال حاضر چه خدماتی را به مراجعین ارائه می‌دهد؟

    در این کلینیک از فیلر و ژل، برای رفع نقاط قابل بهبود صورت استفاده می‌شود. اگر مشکل پیری و غیر قرینگی در چهره یا موضوع زیباسازی مطرح باشد از فیلرها کمک گرفته می شود. جوانسازی ،بوتاکس و لیزر موهای زائد نیز انجام می‌پذیرد. مضاف بر موارد ذکر شده برای ما رضایت و لبخند مراجعین بسیار مهم است. این موضوع حتی از بعد مادی نیز ارجح تر می باشد.

    راه های ارتباطی با کلینیک تحت مدیریت خود را بیان کنید.

    شعبه1:تهران، سعادت آباد ،علامه جنوبی ،کلینیک دکتر خیرالهی

    شعبه2: تهران ، رباط کریم، بلوار آزادگان، کوچه شهید بیاتی، کلینیک دکتر خیرالهی

    شماره تماس :

    021۵۶۴۱۰۰۰۴

    02156410005

    ۰۹۳۵۷۷۷۳۴۰۹

    آدرس اینستاگرام :

    Dr_kheirollahi1

    سایت:

    Drkheirollahi.com

    برچسب ها

    دکتر علیرضا خیراللهی

    کلینیک زیبایی دکتر خیراللهی

    آنزیم

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "