اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • دکتراعظم السادات سیدی، مدیر آموزشگاه خبر داد:

    داشتن مزیت رقابتی آموزشگاه زبان های خارجی پرواز در منطقه

    1402/5/14

    اهم موفقیت آموزشگاه های پرواز در برخورد صمیمانه کادر آموزشی و مدرسین مجرب این مجموعه با زبان آموزان می باشد. دکتر اعظم سادات سیدی مدیر این آموزشگاه، آموزش زبان را به عنوان یک صنعت نگاه نمی کند، بلکه درسطح یک بنیان علمی و نشر علم حائز اهمیت می داند. بیشترین موفقیت این آموزشگاه به غیر از برخورد صمیمانه کادر آموزشی ومدرسین باسابقه، مکالمه محور بودن این آموزشگاه می باشد. با این مقدمه خبرنگارجام جم البرز گفتگویی را با این مدیر متعهد و مسئولیت پذیر انجام داده است که در ذیل می آید:

    ضمن اشاره به زمان تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی پرواز، در خصوص فعالیتهای آموزشی مجموعه خود نیز توضیح فرمایید.

    بنده از سال ۱۳۸۰ تدریس را در چند ارگان وموسسه زبان آغاز کردم.در طی مسیر تدریس موفق به کسب کارشناسی ارشد در آموزش زبان انگلیسی و سپس دکترای مدیریت اجرایی شدم. در سال ۱۳۹۴ همچنین موفق به تأسیس آموزشگاه زبان های خارجی پرواز شدم و در حال حاضر مدرس دانشگاه  و مدیر آموزشگاه پرواز می باشم. در این آموزشگاه، زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی تدریس می شود. دوره های آموزشی ما به صورت ترمیک، فشرده و خصوصی می باشد. البته دوره های تخصصی IELTS و دوره های تربیت مدرس (TTC) نیز تدریس می شود.

    برای یادگیری زبان های خارجی چه توصیه ای به علاقه مندان دارید؟

    متاسفانه امروزه آگاهی مردم نسبت به انتخاب روش های آموزشی زبان های خارجی پایین است. به همین دلیل توصیه ام به آنان این است که فریب جاذبه های تبلیغاتی را نخورند. فراگیری زبان، زمان محور است و لذا باید برای یادگیری آن وقت بگذارند. تصور نکنند که ظرف مدت کوتاه چند روزه و یا چند ماهه می توانند به هدف مطلوب خود برسند. تسلط بر مهارت های چهارگانه زبان های خارجی، صحبت کردن (Speaking)، شنیدن (listening)، خواندن (reading)، نوشتن (writing) و از همه مهم ترمهارت صحبت کردن و کاربردی نمودن آن مستلزم ممارست و پشتکار مستمر در این حوزه می باشد. زبان آموزان عزیز نباید مدرک گرا باشند، چراکه درک مفاهیم علمی و کاربردی مهمتر از انباشته کردن انواع مدارک آموزشی می باشد.

    راه های ارتباطی با آموزشگاه زبان های خارجی پرواز را عنوان کنید.

    آدرس:شهریار-شهر اندیشه فاز سوم-خیابان ولیعصر شمالی-ورودی دبیرستان سما-روبروی پارک بوستان-پلاک12-آموزشگاه زبان های خارجی پرواز

    شماره تماس:02165563977

    09012396161

     

    برچسب ها

    دکتراعظم السادات سیدی

    آموزشگاه زبان های خارجی پرواز

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "