اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • رمز موفقیت در خدمت صادقانه، اتحاد و همدلی است

    رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رمز تمام موفقیت‌ها حاصل اتحاد و همدلی تک تک اعضای شورا باهم است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی و همدلی و تعامل خوب با یکدیگر خدمات‌رسانی به مردم را هموار کنند.

    1402/5/14

    به گزارش جام جم البرز؛ مسعود محمدی در یکصد و بیست و ششمین جلسه فوق العاده رسمی شورای شهر پس از اتمام انتخابات هیئت رئیسه شورای سال سوم دوره ششم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیئت رئیسه سال اول و دوم شورای شهر که در جهت بالندگی، شکوفایی، عمرانی و آبادانی شهر گام برداشتند، اظهارداشت: رسالت شورا تثبیت نهاد مردمی و ارتقای کارآیی این نهاد است و تعامل اعضای شورای شهر با یکدیگر و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به توسعه و پیشرفت این کلانشهر کمک کند.

    رییس شورای اسلامی شهر کرج رویکرد شورای شهر را کار محوری عنوان و اذعان کرد: در این راستا اخلاق مداری، اجماع، همفکری و پرهیز از خود رأیی لازمه پیشبرد امور است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

    محمدی بیان کرد: قطعا با عبور نیمی از عمر شورا در این دوره اولویتی جز کار و خدمت به معنای واقعی برای همشهریان عزیزم متصور نخواهد بود.

    رییس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امیدوارم با تاسی به راه و رسم شهدا بتوانیم خدمتگزارانی صدیق برای مردم شریف کلانشهر کرج باشیم.


    برچسب ها

    شورای اسلامی شهر کرج

    مسعود محمدی

    مدیریت شهری کرج

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "