اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • سعید قره داغی، مدیر فروشگاه اینترنتی سعید:

    باید ثبات اقتصادی بیشتری در جامعه برقرار شود

    1402/5/16

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ سعید قره داغی، مدیر متبحر فروشگاه اینترنتی سعید جلب می‌نماییم:

    با توجه به اینکه فعالیت فروشگاه های اینترنتی تقریبا نو و به روز است، در این حوزه کاری با چه مشکلات و موانعی روبرو هستید؟

    من از سال ۱۳۹۰ در این حوزه فعالیت دارم و حدود ۲ سال است که فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کرده ام. این فروشگاه همچنین در دیوار، مطبخ ریحان و تالار البرز نیز فعالیت دارد.

    بزرگترین مشکل و چالش موجود در این زمینه، مشکل نوسان قیمت ها است. بطوریکه پس از انعقاد قرارداد با یک شرکت و یا ارگان، در پروسه تهیه و توزیع سفارشات با مشکلات متعددی مواجه می شویم. متاسفانه از ابتدای سال تا کنون، با نوسانات قیمتی زیادی مواجه بوده ایماین موضوع باعث می شود نتوانیم پاسخگوی سفارشات مشتریان باشیم.

    پیشنهاد جنابعالی جهت مرتفع ساختن چنین مشکلاتی چیست؟

    پیشنهاد بنده برقراری ثبات اقتصادی بیشتر در جامعه است. مواد اولیه غذایی مورد نیاز ما اکثرا تولید ایران است. در این حوزه بیشتر مواد موجود در بازار باکیفیت است و تفاوت چندانی با اجناس خارجی ندارد. برنج هایی که در داخل کشور کشت می شود خیلی بهتر و خوش پخت تر از برنج های پاکستانی است. ولی با کمال تأسف به دلیل بالا بودن قیمت محصولات ایرانی، به ناچار از تولیدات خارجی استفاده می کنیم. در این راستا باید حمایت افزون تری از تولید کننده داخلی صورت گیرد تا محصول بهتر و با کیفیت تولید نماید. همچنین رسانه ها می توانند قدرتمند   و اثرگذار عمل کنند. هر میزان تبلیغات و خدمات بیشتری از سوی رسانه ها انجام پذیرد، ما نیز راحت تر و بهتر می توانیم به کار خود ادامه دهیم.

    برچسب ها

    سعید قره داغی

    فروشگاه اینترنتی سعید

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "