اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • سحر شیراوند، مدیر و موسس آموزشگاه مراقبت و زیبایی شیراوند و سالن سحر بانو:

    آموزشگاه شیراوند، افتخار ارائه مدرک بین المللی و دریافت وام

    1402/5/19

    یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره های آموزشی، کسب مهارت و آشنایی با متدهای پیشرفته و به روز می‌باشد. فراگیری آموزش های تخصصی، بدون تردید زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب تر و نیز درآمد زایی بالاتر فراهم می سازد.

    در این راستا آموزشگاه مراقبت و زیبایی شیراوند به صورت تخصصی و با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای، آماده ارائه خدمات به هنرآموزان می باشد. سحر شیراوند مدیر این آموزشگاه در حال حاضر علاوه بر مدیریت این مجموعه آموزشی، همچنین مدیریت سالن سحر بانو را عهده دار می باشد.

    در همین ارتباط خبرنگار جام جم البرز، گفتگویی را با این مدیر متخصص و مجرب انجام داده است که از نظر خوانندگان می گذرد:

    در خصوص سوابق و فعالیت های تخصصی خود در آموزشگاه مراقبت و زیبایی شیراوند و سالن سحر بانو توضیح دهید.

    با وجود اینکه  به طور کامل موفق به اخذ تمام مدارک هفت گانه مراقبت و زیبایی‌ شده ام اما به دلیل ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در این مجموعه آموزشی، تصمیم گرفتم بر روی یک یا دو رشته تمرکز نمایم. همچنین در روند آموزش به هنرآموزان در این مجموعه آموزشی، از مربیان جوانتر نیز بهره مند می شویم.

     من در لاین کراتین، احیا و رنگ و مش به صورت تخصصی فعالیت دارم. در عین حال مدرک مربی گری رسمی در این دو رشته را نیز از مرکز فنی و حرفه ای اخذ کرده ام. اما برای رشته هایی مثل متعادل سازی چهره و شنیون از مربی و متخصصانی که در این رشته به صورت حرفه ای فعالیت دارند، استفاده می کنیم. اینجانب بعنوان بانوی برتر آرایشگر درسال ۱۴۰۰ در منطقه فردیس انتخاب شدم .

    اشاره کردید به بهره‌مندی از مربیان متخصص، اهمیت این موضوع را در چه می دانید؟

    متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها موسس یا مدیر آموزشگاه مثل بنده که مدرک همه رشته ها را دارم به صورت تک نفره همه رشته ها را تدریس می‌کند. این امر مسلما نمی تواند بازخورد خوبی به همراه داشته باشد. درواقع اگر در هفت رشته به صورت مداوم در حال به روز رسانی باشیم، زمانی برای ارائه خدمات به مراجعین باقی نمی ماند. به همین دلیل برای هر لاین، مثل اکستنشن مژه، زیر شاخه تعیین کرده ایم. برای تدریس هر بخش نیز از مدرسان تخصصی استفاده می کنیم. بنابراین هنرجویان نیز بازخورد بهتری بدست می آورند. زیرا مربیان زمان بیشتری را صرف آموزش به آنها می نمایند.

    مدرک قابل ارائه به هنرآموزان از چه اعتباری برخوردار است؟

     مدرک قابل ارائه به هنرجویان متعلق به سازمان فنی و حرفه ای است؛ بنابراین از درجه اعتبار بالایی برخوردار است. ولی مدرک رجیستر شده تنها به عنوان یادبود از سوی مدرس به هنرجویان ارائه می شود و فاقد ارزش است. در واقع این مدارک، شرکتی و یا بین المللی از انگلستان و دیگر کشورها بوده و اعتبار ندارند. بنابراین پس از اتمام دوره های آموزشی، چنانچه فردی قصد ارائه مدرک خود به خارج از کشور را داشته باشد، فقط باید از طریق مدرک رسمی فنی و حرفه ای اقدام نماید. همچنین برای افرادی که  جهت دریافت وام اقدام می کنند، تنها مدرک فنی و حرفه ای  قابل قبول و معتبر می باشد.

    لطفاً در خصوص مدارک سازمان فنی و حرفه ای توضیحاتی را ارائه فرمایید.

    مرکز فنی و حرفه ای،رشته ها را به دو دسته سند شغل تقسیم کرده است. سند شغل یعنی فرد یک رشته را از درجه صفر تا صد آموزش می بیند. این موضوع بسیار تخصصی تر است. یعنی  با ۳۲۰ساعتی که در نظر گرفته اند، گذراندن دوره در یک کلاس حدود یک ماه و نیم الی دو ماه زمان می برد.

    البته امکان دارد برخی از افراد قصد آموزش از صفر تا صد را نداشته باشند. در این صورت زمانی که رشته متعادل سازی یا همان میکاپ را فرا می گیرند؛ اکستنشن مژه و آرایش عروس نیز در آن گنجانده می‌شود.

    به طور کلی سرفصل ها توسط سازمان فنی و حرفه ای تقسیم بندی شده است. هر هنرآموز به راحتی می تواند رشته مورد نیاز خود را به صورت تخصصی آموزش دیده و مدرک دریافت نماید. این در حالی است که در گذشته باید کلیه مباحث به صورت کلی آموزش داده می شد.

    لطفا راه های ارتباطی با آموزشگاه مراقبت و زیبایی شیراوند و سالن سحر بانو را ذکر نمایید.

    آدرس: فردیس-کانال غربی-ابتدای خیابان امام حسن-مجتمع تجاری حسینی-ط۳-واحد ۵

    شماره تماس و واتس اپ :۰۹۱۰۲۴۸۰۰۵۲

    ساعت فعالیت از 10 صبح الی 6عصر

    روزهای تعطیل فقط پاسخگوی پیامک مشتریان عزیز هستیم و ابتدای هفته با آن ها تماس خواهیم گرفت.

    پیج اینستاگرام: beauty.shiravand@

    برچسب ها

    سحر شیراوند

    آموزشگاه مراقبت و زیبایی شیراوند

    سالن سحر بانو

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "