اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مینا شریعت خواه، مدیر آکادمی تخصصی بهان تاکید کرد:

    آکادمی تخصصی بهان، با متد آموزشی زبان انگلیسی در تراز بین المللی

    1402/5/19

    آکادمی تخصصی بهان به صورت اختصاصی به آموزش زبان کودکان می پردازد. متد آموزشی این مجموعه آموزشی براساس استانداردهای آموزشی کودکان در کشورهای اروپایی و آمریکایی است؛ بنابراین به روز ترین روش های آموزشی را جهت یادگیری زبان به کودکان مورد استفاده قرار می دهد. مینا شریعت خواه، مدیریت این مجموعه معتبر را بر عهده دارد. با این رویکرد روزنامه جام جم البرز با این مدیر متخصص و جوان گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

    رده سنی برای ثبت نام در آکادمی تخصصی بهان به چه ترتیب است و شیوه های آموزش زبان بر چه اساسی پایه گذاری شده است؟

    در آکادمی بهان، رده سنی پذیرش برای کودکان سه و نیم سال به بالا است. متد های آموزشی این مجموعه به صورت غیر مستقیم می باشد. در آموزشگاه ما روش تعلیم به گونه ای است که زبان‌آموز مطالب را به صورت غیر مستقیم فرا می گیرد و مطالب جدید را کشف و در این زمینه تعلیم می بیند. در آموزش‌های رایج و در حالت مستقیم، مطالب تنها در حافظه کوتاه مدت کودک ثبت می‌شود و به حافظه بلند مدت منتقل نمی‌شود. با ادامه روش آموزشی غیر مستقیم، نکته های آموزشی در حافظه کودک ثبت و آموزش به صورت مستمر انجام می شود. استمرار در این روش آموزشی، همانند زندگی روزمره است و این شیوه تعلیم به کودکان کمک می‌کند تا به مرور زمان مطالب را بیاموزند. به عنوان مثال، کودکان در حال آموزش زبان مادری خود، با استمرار در فعالیتهای روزمره زندگی، آن را فرا می گیرند. در آکادمی بهان نیز هدف ما این است که از طریق مداومت در این روش آموزشی، کودکان بتوانند به بهترین شکل ممکن، زبان مورد نظر را یاد بگیرند. به طور کلی، آکادمی تخصصی بهان، با متد آموزشی زبان انگلیسی در تراز بین المللی قرار دارد.

    به عنوان مدیر آکادمی زبان برای رفع چالش های موجود چه تدابیری در نظر گرفته اید؟

    در مجموعه ما از کتاب کارهای تخصصی جهت تمرین استفاده می شود، روش مورد استفاده این مجموعه برخلاف متدهای سایر مجموعه های آموزشی ، بهره گیری از روشی منحصر به فرد است، به این صورت که در ابتدای کار علایق زبان آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در ادامه مسیر با چالش مواجه نشویم . با استفاده از این روش ها هنر آموزان با اشتیاق فراوان، زبان دوم را همچون زبان مادری فرا خواهند گرفت.

    روال یادگیری چهار مهارت اصلی در آکادمی تخصصی بهان به چه صورت است؟

    در آکادمی ما، چهار مهارت اصلی زبان، شامل شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتاری به صورت همزمان به کودکان آموزش داده می‌شود. برای تقویت مهارت نوشتاری، در کنار استمرار در آموزش، به‌طور تدریجی مهارت نوشتاری به کودکان آموزش داده می‌شود. برای کودکان، با توجه به گروه سنی آنها، مهارت نوشتاری به‌عنوان یک چالش برای آنان مطرح نمی‌شود و صرفاً به‌منظور افزایش انگیزه در کودکان برای یادگیری زبان به کار گرفته می‌شود. مهارت شنیداری نیز به‌منظور تقویت آن در کودکان، با توجه به علایق آنان توسط افراد مجرب و آموزش‌دیده در آکادمی بهان بررسی می‌شود. همچنین در آموزش شنیداری، با درنظرگرفتن علایق کودکان، از روش های آموزشی غیرمستقیم و شاد مانند ویدیو و موسیقی استفاده می‌شود.

    دوره های آموزش زبان در این مجموعه آموزشی بر چه اساسی برای کودکان رده بندی می شود؟

    دوره های آموزشی برای کودکان زیر ۷ سال متمرکز بر خلاقیت و مکالمه است. در این دوره ها، تاکید بیشتری بر آموزش غیر مستقیم با استفاده از روش های پویا و شاد از جمله موسیقی، بازی، کاردستی و ... داریم. پس از اینکه کودکان با محیط آموزشگاه آشنا شده و به فرآیند آموزش ورود کردند، دوره های جدیدی طراحی و برگزار می شود که متناسب با سن کودکان تغییر خواهد کرد.

    راه های ارتباطی با آموزشگاه آکادمی تخصصی بهان را ذکر فرمایید.

    نشانی: رباط کریم، نبش خیابان گرجی، روبروی مدرسه شهید حاج جعفری، طبقه فوقانی الکترو پمپ شریعت

    شماره تماس: 02156420008

    شماره تماس همراه: 09036004702

    ساعت کاری همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۶ عصر است.

    وب سایت:  behanel.ir

     

     

    برچسب ها

    مینا شریعت خواه

    آکادمی تخصصی بهان

    جام جم

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "