اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • صحرا نجفی،مدیر و موسس آموزشگاه ایده آل نوین:

    تلاش کرده‌ایم ایده‌آل نوین، بهترین آموزشگاه زبان‌های خارجی غرب تهران باشد

    1402/5/25

    صحرا نجفی، پس از تجربه تدریس در بسیاری از آموزشگاه های زبان، برای تحقق ایده های آموزشی خود اقدام به تأسیس آموزشگاه ایده آل نوین نمود. وی یکی از اهدف راه اندازی این آموزشگاه را ایجاد یک فضای مناسب جهت آموزش بانوان می داند.

    در همین ارتباط خبرنگار جام جم البرز با این مدیر مجرب و نیک اندیش گفتگویی را انجام داده است که از نگاه خوانندگان می گذرد:

    در روند تاسیس آموزشگاه ایده آل نوین، چه اهدافی را مد نظر داشتید؟

    رشته دانشگاهی من مترجمی زبان انگلیسی است. به همین دلیل در آموزشگاه های زبان فعالیت خود را شروع کردم. بعد از سال ها تدریس،  تجربه زیادی به دست آوردم. اما از آن جایی که می دانید آموزشگاه ها برنامه درسی خود را دارند و ما معلمین باید از آن پیروی کنیم؛بنابراین تصمیم گرفتم آموزشگاه خود را تأسیس نمایمدر واقع  به خاطر ایده هایی که در آموزش داشتم، علاقه مند بودم که این ایده ها را تحقق بخشم. به طور کلی تلاش کرده‌ایم ایده‌آل نوین، بهترین آموزشگاه زبان‌های خارجی غرب تهران باشد.

    لطفاً در خصوص جزییات ایده آل هایتان در چگونگی و نحوه آموزش توضیح دهید.

     از همان ابتدا مبنای کارم را بر مشتری مداری بنا نهادم. به این معنی که مشتری را به عنوان منبع درآمد زا و پولساز در نظر نگرفتم. برای من جنبه مادی در مرحله بعد از آموزش، قرار دارد. بیشتر تمایل داشتم یک فضای مناسب جهت آموزش بانوان ایجاد نمایم.

    همچنین روند آموزش نباید همراه با اجبار و برگزاری امتحان باشد. بلکه یک آموزش واقعی باید صورت پذیرد. در حقیقت مبنای کار من در ابتدا پرورش  و در مرحله بعد آموزش است.

    البته در موسسات زبان، هر مدیری با سلیقه خود سیستم آموزش را تعیین می کند. مبنای آموزش من در این آموزشگاه، زبان آموز و نحوه یادگیری زبان آموز می باشد. در این راستا تمام زبان آموزان تحت نظر بنده هستند و با آن ها به شکل مستقیم در ارتباط می باشم.

    مطالبی که برای تدریس در زمینه آیلتس و تافل به کار برده می شود، برگرفته از کتاب های  مختلف با به روز ترین متدهای روز دنیا است که مختص خود آموزشگاه نیز می باشد.

    آموزشگاه ما از جمله موسساتی است که برای کودکان ۳ سال به بالا همراه با مادرانی که علاقه مند به یادگیری هستند اتاق بازی در نظر می گیرد تا بتوانند به صورت همزمان به آموزش خود ادامه دهند.

    از دیگر وجوه تمایز آموزشگاه زبان ایده آل نوین نسبت به سایر مجموعه ها می توان به تعداد محدود زبان آموزان در هر کلاس اشاره نمود، به گونه ای که باید در هر جلسه هنر جویان زمان کافی برای شرکت در مباحث کلاس را داشته باشند.

    چه زبان هایی در این آموزشگاه تدریس می شود؟

     این آموزشگاه هم اکنون به صورت تخصصی در حال فعالیت می باشدزبان های فرانسه، آلمانی، ترکی و چینی آموزش داده می شود. بسیاری از زبان آموزان در کنار زبان انگلیسی؛ زبان چینی و فرانسه را نیز فرا می گیرند.

    ساعات فعالیت و همچنین راه های ارتباطی با آموزشگاه زبان ایده آل نوین را بیان کنید.

    ساعت فعالیت این آموزشگاه از ۸ صبح لغایت ۸ شب می باشد.

    آدرس: تهران- شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان حافظی-روبروی مجتمع اریکه ایرانیان-طبقه اول-پلاک ۲۲

    شماره تماس:02122361647

    آدرس اینستاگرام: @academyideal

     

    برچسب ها

    صحرا نجفی

    آموزشگاه ایده آل نوین

    جام جم

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "