اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • تولید گوشی موبایل در ایران،از کیفیت تا قدرت

    1402/5/29

    خوشحالم که دوباره با شما هستم و در این مصاحبه، می‌خواهم دربارهٔ یکی از تولیدکنندگان گوشی موبایل با برند ایرانی صحبت کنم. بهزاد رشید زاده، نامی است که در دنیای تولید گوشی‌های هوشمند در آینده به آن بر خواهید خورد.

     این تولیدکننده با برند ایرانی، توانسته است استراتژی طراحی تا تولید گوشی‌هایی متنوع و کارآمد، در بازار جهانی موفقیت‌های را به دست آورد.

    امروز درباره یک موضوع خیلی جالب و مهم صحبت می‌کنیم که همه ما رو به خودش جذب می‌کنه. صحبت از تولید گوشی‌های موبایل با برند ایرانی در کشورمونه. چه جالبه که بتونیم از تکنولوژی خودمون استفاده کنیم و به توسعه و پیشرفت کشورمون کمک کنیم.

    امروزه استفاده از گوشی‌های موبایل جزئی از زندگی همه‌ی ما شده. این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفته و ما نیاز داریم که با این پیشرفت همراه باشیم. اما متأسفانه در کشورمون، برندهای خارجی حاکمیت بیشتری دارند و گوشی‌های ایرانی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند. 

    اولین محصولی که بهزاد رشید زاده تولید خواهد کرد، گوشی موبایلی با نام "هانوفر" خواهد بود. این گوشی با طراحی زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده، به سرعت در آینده توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. با قابلیت‌هایی مانند دوربین با کیفیت بالا، پردازندهٔ قدرتمند و حافظهٔ بزرگ، گوشی هانوفر تبدیل به یکی از محصولات مورد علاقهٔ کاربران خواهد شد. این گوشی همچنین با قیمتی مناسب و قابلیت ارتقاء، می تواند در بازار جهانی جای خود را پیدا کند.

    چطور می‌توانیم در مسیر تولید اعتماد مردم را کسب کنیم؟ برای حل این مسئله پیشنهاد خود را بیان کنید؟

    اول از همه باید به توانایی‌ها و قابلیت‌های گوشی‌های ایرانی اعتماد کنیم. این گوشی‌ها در حقیقت دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت رقابت با برندهای خارجی را به مرور پیدا خواهند کرد. باید به این نکته توجه کنیم که برندهای خارجی با تبلیغات بسیار زیادی توانستند اعتماد مردم رو به خودشون جلب کنند، اما ما می‌تونیم با ترویج و تبلیغات مناسب، اعتماد مردم رو به گوشی‌های ایرانی جلب کنیم.

    دولت چه کمکی در این مسیر می‌تواند داشته باشد؟

    یکی دیگه از راهکارها، حمایت دولت از تولید گوشی‌های ایرانیه. دولت می‌تونه با ارائه تسهیلات مالی و مالیاتی به شرکت‌های تولید کننده، تشویق کننده باشه. همچنین می‌تونه با تعیین تعرفه‌های وارداتی مناسب برای گوشی‌های خارجی، رقابت رو برای برندهای خارجی سخت‌تر کنه و اینطوری گوشی‌های ایرانی در بازار محلی قوی‌تر خواهند شد.

    راهکار بعدی، توسعه صنعت مواد اولیه در کشورمونه. در حال حاضر برخی از قطعات گوشی‌های ایرانی از خارج وارد می‌شوند که این مسئله باعث میشه قیمت نهایی گوشی‌ها بالا بره. بنابراین باید به توسعه صنعت مواد اولیه در داخل کشورمون توجه کنیم و از وابستگی به خارج خلاص بشیم.

    از همراهی و حمایت شما عزیزان همیشه ممنونیم و امیدواریم که با همدیگه به توسعه و پیشرفت کشورمون کمک کنیم.

    با تشکر از همراهی شما،تیم خبرگزاری جام جم البرز

    برچسب ها

    بهزاد رشید زاده

    برند ایرانی

    گوشی موبایل

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "