اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • فرماندار شهرستان چهارباغ:

    تعلل در آموزش و فرهنگسازی، بسترسازی و تبلیغات؛ فضایی را برای نفوذ دشمنان فراهم می کند

    جلسه عفاف و حجاب به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ برگزار شد.

    1402/6/1

    به گزارش جام جم البرز؛ جلسه عفاف و حجاب شهرستان به رياست جعفری فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و رامجین و روساى برخی از ادارات در سالن جلسات فرماندارى برگزار شد.

    فرماندار شهرستان اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع  برسد، از طرف دیگر برای دستیابی به جامعه سالم، مسئله حجاب و عفاف باید قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد زیرا در دین مبین اسلام برای آن سفارشات زیادی شده و با رعایت و محافظت از آن، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه بیان کرد: تبلیغ و فرهنگ سازی  رعایت و ترویج عفاف و حجاب، یکی از دغدغه های امروز جامعه اسلامی به شمار می رود و از سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بارها مورد تأکید قرار گرفته است و ما هم بایستی در همین راستا تلاش دوچندان نماییم،همه دستگاه های مختلف شهرستان اتاق فکری تشکیل داده و پیرامون مقوله ی مهم عفاف و حجاب تبادل نظر نموده و پیشنهادات ارائه دهند. 

    فرماندار ادامه داد: نیاز است همه دستگاه‌های متولی در زمینه عفاف و حجاب با احساس مسئولیت پای کار باشند و در جلسات در کنار ارائه گزارش عملکرد، طرح و برنامه عملیاتی برای مقابله با بدحجابی ارائه دهند.

    در پایان جلسه هریک از اعضای حاضر ضمن ارایه گزارش عملکرد اداره متبوع خود برنامه ها، نظرات، پیشنهادات خود را بیان نمودند و راهکارهای تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و چالش‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها

    داوود جعفری

    شهرستان چهارباغ

    حجاب و عفاف

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "