اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مریم معصومی جدید، مدیر کلینیک زیبایی ژینا:

    خدمات مکمل و منحصر به فرد روانپزشکی و تغذیه در کلینیک زیبایی ژینا

    1402/6/3

    کلینیک زیبایی ژینا، در منطقه ستارخان تهران واقع است. این کلینیک با مدیریت مریم معصومی جدید، ارائه دهنده تمامی خدمات زیبایی به مشتریان می باشد. جالب است که بدانید این مرکز زیبایی از  حضور روانپزشک جهت مشاوره به مراجعه کنندگان استفاده می نماید. همچنین انجام مشاوره های پوست و تغذیه نیز از دیگر شاخصه های ممتاز آن محسوب می شود.

    در همین ارتباط خبرنگار جام جم البرز در گفتگو با این مدیر توانمند مصاحبه ای را انجام داده که در ذیل می آید:

     در کلینیک زیبایی ژینا چه خدماتی ارائه می شود و ویژگی خاص آن در چیست؟

    در این مجموعه همه خدمات مربوط به زیبایی ارائه می شود. در حال حاضر سن استفاده از خدمات زیبایی بسیار پایین آمده است. دختران جوان ۱۸ساله علاقه مند به انجام بوتاکس هستند، درصورتیکه واقعا نیازی به این کار ندارند. چون به صورت ژنتیکی و طبیعی هنگام خندیدن کنار چشم آنها خط می افتد و بسیار زود است که از  ۱۸ سالگی بوتاکس و یا چنین خدماتی را انجام دهند.

    به همین دلیل افتخار حضور یکی از همکاران عزیز روانپزشک را در کلینیک داریم. در واقع با این افراد صحبت می شود و راهکار های جدید به آنها معرفی می گردد. همچنین در صورت لزوم با مشاور پوست نیز مشورت می کنند تا آگاه شوند که روش های بهتر از بوتاکس نیز وجود دارد.

    دلیل علاقه مندی بیشتر افراد به بوتاکس، عدم اطلاعات کافی آنها در این خصوص می باشدزمانی که کاملا از عوارض انجام بوتاکس آگاهی یابند و راهکار های جایگزین بهتر آن را بدانند، قطعا استقبال خواهند کرد.

    از دیگر خدمات زیبایی که به مراجعین ارائه می دهید توضیح دهید.

    ما خدمات جوانسازی لیزر، تزریق ژل، بوتاکس و هایفو را نیز انجام می دهیم. در کنار آن مشاور تغذیه نیز داریم؛ زیرا افرادی هستند که می خواهند به صورت تهاجمی بلافاصله لاغر شوند. در حالیکه برای کاهش ۱۰ کیلو وزن، احتمالا نیاز نیست از راهکار های تهاجمی استفاده نمایند. به همین علت همکاران متخصص تغذیه حاضر در کلینیک، راهکارهای بهتر را مشاوره می دهند.

    چالش مهمی که شما در این حرفه با آن مواجه اید چیست؟

    متاسفانه از سوی مراکز غیر حرفه ای تبلیغاتی مبنی بر انجام  تزریق ژل  ۵۰۰  تومان انجام می شود. شهروندانی که در پایتخت زندگی کرده و به روز هستند باید تحقیق کنند که چرا تزریق ژل باید قیمت پایین داشته باشد؟ دارو و ژل مصرفی این مراکز چه مقدار بوده که هزینه به صورت کلی ۵۰۰تومان شده است؟

    در واقع قیمت دارویی که ما خریداری می کنیم حداقل ۴میلیون تومان استپس قطعا مشکلی وجود دارد، ولی به جای پرسش درمورد کار این افراد، تنها به علت قیمت پایین، مراجعه می کنند. عفونت، عدم تقارن و عوارض مختلف دیگری که ممکن است به وجود آید از جمله آسیب هایی است که افراد در نظر نمی گیرند.

    در این خصوص متاسفانه داروهای زیادی به شکل قاچاق وارد می شود که اگر مردم بدون اطلاع استفاده نمایند، می‌تواند فاجعه آفرین باشد.

    مثلاً در زمینه دارو های زیبایی باید چرخه سرما و گرما رعایت شده تا بتواند وارد کشور شود. همچنین باید تاییدیه وزارت بهداشت و غذا و دارو داشته باشد.

    در این مورد به خصوص، چه توصیه ای  به مراجعه کنندگان کلینیک های زیبایی دارید؟

    مردم باید توجه داشته باشند زمانی که به مکان های ارزان قیمت مراجعه می کنند، قطعا مباحث مورد اشاره، رعایت نمی‌شود. به عبارت دیگر هیچ ارزانی بی علت نیست.

    نشانی کلینیک زیبایی ژینا و نیز ساعات کاری را بفرمایید.

    ستارخان- روبه روی برق آلستوم- جنب درمانگاه پارت کلینیک- پلاک ۷۸۲-واحد ۱۰

    تماس:

    ۰۹۱۲۲۴۴۲۸۷۰

    ۴۴۲۳۵۰۳۶- ۰۲۱

    ۴۴۲۹۲۲۵۳- ۰۲۱

    ساعت کاری از ۷ونیم صبح لغایت ۶عصر

    آدرس پیج اینستاگرام:

     zhina_beautycenter

    برچسب ها

    مریم معصومی جدید

    کلینیک زیبایی ژینا

    روانپزشکی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "