اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • زینب مرادی، مدیر آکادمی:

    سعی کرده‌ایم آکادمی عرشیان، یکی از بهترین مراکز زبان انگلیسی در کرج باشد

    1402/6/3

    زینب مرادی، دانش آموخته مترجمی زبان انگلیسی، فعالیت حرفه ای را با تدریس آغاز کرد و همزمان به کار ترجمه کتاب نیز پرداخت. وی سپس اقدام به تاسیس آموزشگاه تحت مدیریت خود با عنوان «آکادمی زبان عرشیان» نمود. در حال حاضر افزایش روز افزون تعداد ثبت نام ها در این آموزشگاه، نمایانگر روند رو به رشد سطح رضایتمندی زبان آموزان می باشد.

    با این رویکرد، طی مصاحبه ای که خبرنگار جام جم البرز با این مدیر پر تلاش و موفق انجام داده، توضیحات بیشتر در ادامه  می آید:

    نخست از سابقه تحصیلی و حرفه ای خود توضیح بفرمایید.

    بنده کارشناس مترجمی زبان انگلیسی هستم. در ابتدا کار حرفه ای خود را با تدریس در آموزشگاه های زبان و مدارس غیر انتفاعی شروع کردم. همچنین کار ترجمه کتاب را نیز انجام دادم.

    سپس تصمیم گرفتم آموزشگاه خود را تأسیس نمایم. در واقع در ابتدا تمام امور صفر تا صد آموزشگاه از مدیریت و کار تدریس گرفته تا وظایف منشی را خودم  انجام می دادم.

    در گذر زمان با افزایش تعداد زبان آموزان، تعداد مدرسین را نیز اضافه نمودیم. در حال حاضر همراه با چندین استاد  تدریس را انجام می دهیم.

    این روند افزایشی به گونه ای بوده که هم اکنون با کمبود فضای آموزشی مواجه شده ایم. به دنبال تغییر فضا و انتقال آن به مکان بزرگتر هستیم. البته در همان منطقه ای که آموزشگاه قرار دارد.

    در این آموزشگاه چه سطحی و در چه رده سنی آموزش داده می شود؟

    در گذشته UCMAS هم داشتیم اما در حال حاضر به علت محدودیت مکانی تنها زبان انگلیسی آموزش می دهیم.

    رده سنی پذیرش از ۳ونیم سال به بالا ، خردسالان،  نوجوانان و بزرگسالان را شامل می شود. در سطح های  elementary و advanced و intermediate کلاس های TTCنیز برگزار می‌ شود. تعدادی از مدرسین در همین آموزشگاه، مدرک TTCگرفته و هم اکنون مشغول به کار می باشند؛ هم درعرشیان هم آموزشگاه های دیگرو بسیار هم موفق هستند.

    برای خردسالان نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم آموزش همراه با بازی، موسیقی، کتاب و فلش کارت و حتی کاردستی ارائه می گردد.

    برای نوجوانان و بزرگسالان کتاب همراه با جزوه و فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. مخصوصا جزوه همراه با کتاب هایی که در آموزشگاه تدریس می شود بسیار اهمیت دارد.

    به طور کلی همزمان ۴مهارت اصلی تدریس می شودreading و listening و speaking و writing   البته تاکید اصلی تدریس روی مکالمه و اسپیکینگ است.

    از نظر هزینه شهریه دریافتی  این آموزشگاه چه مواردی را مدنظر دارد؟

    به دلیل اینکه آموزشگاه ما در منطقه ای قراردارد که حدود نود درصد مردم از لحاظ اقتصادی مشکل دارند نرخ شهریه ما نسبت به آموزشگاه های دیگر پایین تر است تا هرقشری با هر طبقه اقتصادی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

    چه زمانی و چرا به فکر تاسیس آموزشگاه زبان افتادید و به چه علت این منطقه را انتخاب کردید؟

    حدود 6 سال پیش به دلیل نیاز و کمبودی که در این منطقه و خیابان حس میکردم تصمیم به تاسیس آموزشگاه زبان گرفتم و دلیل انتخاب این منطقه عشق و عرقی بود که به دلیل بومی بودن در من وجود داشت. از صمیم قلب میخواستم بچه های این منطقه در چیزی که لایقش هستند رشد کنند و بدون دردسر رفت و آمد و صرف زمان و هزینه های بالا برای رفتن به آموزشگاه های مناطق دیگر به یادگیری زبان بپردازند.

    طی این سالها چه موفقیت هایی بدست آوردید؟

    مهم ترین موفقیت از دید کادر آموزشگاه اعتماد و صمیمیتی است که بین زبان آموزان، اولیاء و موسسه به وجود آمده است. مفتخریم اعلام کنیم که بالای 80% مراجعین جدید ما از طریق معرفی زبان آموزان عزیزمان هستند.

    ما در آکادمی عرشیان برای وقت، انرژی و هزینه ای که اولیاء انجام میدهند ارزش قائل هستیم و تلاش بی وقفه  در راه پیشرفت زبان آموزان تعهد ما به خانواده هاست. البته این را هم گوشزد میکنم که تلاش و انگیزه خود زبان آموز متغیر بسیار مهمی در راه پیشرفت آن ها خواهد بود.

    ما در عرشیان با خودمان عهد بسته ایم با زبان آموزان و اولیاء عزیز با شفافیت برخورد کنیم و از هیچ تلاش و کوششی در راستای پیشرفت فرزندان این منطقه فرو گذار نخواهیم بود.

    و فراموش نخواهیم کرد عرشیان حاصل اعتماد مردم همین منطقه است. به طور کلی سعی کرده‌ایم آکادمی عرشیان، یکی از بهترین مراکز زبان انگلیسی در کرج باشد.

    و سخن آخر؟

    در پایان از همسرم که همیشه حامی و مشوق من بوده و پدرو مادر و خواهرم و اساتید بزرگواری که طی این چند سال کنارم بودند و با جان و دل برای ارتقاء آموزشگاه زحمت کشیدند تشکر می کنم .

    راه های ارتباطی با آکادمی زبان عرشیان را عنوان نمایید.

    آدرس :  انتهای کیانمهر- مهدی آباد- خیابان امام خمینی- نرسیده به مدرسه امامت- پلاک ۱۲۹

    تماس آموزشگاه: 33203298

    مدیریت:09193655461    

    امور اداری: 09361611657

    ساعت کاری : ۱۴ لغایت ۲۱:۳۰

    پیج اینستاگرام: arshi.an_academy@

     

    برچسب ها

    زینب مرادی

    آکادمی عرشیان

    مراکز زبان انگلیسی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "