اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • با پیگیری های شورای اسلامی،کمیته امداد امام خمینی(ره) به مدد ۵۰۰ نفر دیگر از مدد جویان کمالشهری می آید.

    1402/6/3

    به گزارش جام جم البرز،ریس شورای اسلامی کمالشهر در جلسه رسمی شورا که با حضور مدیران کمیته امداد استان  برگزارشده بود ،با اعلام این خبر ضمن تشکر از همکاری بی شائبه کمیته امداد امام خمینی گفت:ماهمواره خودرا مدیون مردم دانسته و جلب رضایت شهروندان جزو مهترین اولویت ما است.

    وی افزود: با این نگرش و این هدف ،همه تلاشمان را بر مبنای رفع مشکلات شهروندان بویژه قشر آسیب پذیر می گذاریم.

    ریس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد:در همین راستا هر همکاری و تعاملی که منجر به رخدادهای امید آفرین  در جامعه باشد را پذیرفته و تا حد توان همکاری لازم را خواهیم داشت‌. 

    وی افزود :افزایش ظرفیت حمایت از ۵۰۰ نفر از افراد کم برخوردار منطقه نیز حاصل گسترش همکاری و همدلی مدیریت شهری و کمیته امداد می باشد. 

    در ادامه این نشست، اسدی عضو شورا با تشکر از خدمات و زحمات کمیته امداد امام خمینی(ره)منطقه کمالشهر گفت:همکاری با نهاد حامی و کوشای کمیته امداد امام خمینی از افتخارات ما در مدیریت شهری است.

    وی افزود: با عنایت به خدمات برجسته کمیته امداد امام خمینی،انتظار میرود در سهمیه جذب مددجو، کمال شهر ویژه تر دیده شود.

    در ادامه البرزی، مدیر کل کمیته امداد استان البرز ،ضمن اعلام آمادگی همه جانبه این اداره کل  افزود:مدیریت شهری همواره همراه ما بوده و از کمال شهر همکاریهای ماندگاری داشته ایم و امیدواریم این همکاری بیش از پیش اتفاق بیافتد.

    وی با اشاره به مشکلات پیش روی کمیته امداد افزود:یکی از مهمترین چالش‌های ما در این نهاد، بحث ودیعه مسکن است که متاسفانه استان البرز جزو سه شهر گران کشور بوده که به همین سبب ما به تنهایی توانایی رفع نیازها را نداشته ولی همچنان با امید به خدا و چشم به همکاری خیرین و مسولین دلسوزی که همیشه در کنار ماهستند با تمام توان و تلاش پای کار هستیم.

    وی ضمن اشاره به طرح وام بدون کارمزد به مددجویان گفت:با همکاری دو طرفه مدیریت شهری و کمیته امداد میتوانیم وام بدون کارمزد را گسترده تر از قبل ، اعطا کنیم.

    گفتنی است مدیریت شهری کمالشهر همواره در مقاطع مختلف و بنا به اعلام نیاز این نهاد ،درصحنه حضور داشته،از اهدای زمین تا همکاری در اقدامات پوششی نهاد کمینه امداد امام خمینی.

    برچسب ها

    کمیته امداد استان البرز

    مدیریت شهری کمالشهر

    مدد جویان کمالشهری

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "