1402/6/4
روزنامه جام جم البرز با منصوره اشرفی،
مدیر شرکت خدماتی پیام رخشان گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل میخوانید:
یکی از مشکلات اساسی شرکتهای خدماتی، این
است که نیروهایی که در این زمینه فعالیت میکنند، برای ارائه خدمات به خانههای
مشتریان فرستاده میشوند، اما به جای ارائه خدمات تحت نظارت شرکت، به مشتری شمارهای
داده میشود تا بدون ارتباط با شرکت برای مشتری کار کنند. این روش باعث ضرر شرکت
میشود و در صورت ادامه دادن این روند، منجر به کاهش نیروی کاری شرکت خواهد شد.
همچنین، وجود نیروهایی که تحت نظارت شرکت نیستند، میتواند به وقوع جرائمی مانند
دزدی و... منجر شود. از طرف دیگر، ممکن است صاحب خانه نیتی ناخوشایند داشته باشد که
به ضرر این مجموعه ها باشد. به همین علت، وجود شرکتها برای هر دو طرف (نیروی کار
و مشتری) موثر واقع میشود؛ زیرا مدارک و اطلاعات نیروها در اختیار این موسسات است
و شرکت مسئولیت این موضوعات را بر عهده میگیرد.
به منظور رفع این مشکلات، رسانهها باید
اطلاعرسانی کنند تا افراد آگاه شوند و به شرکتها اعتماد کنند. همچنین، اتحادیه و
صنف خدماتی باید تعرفه و نرخ مشخصی برای هر ساعت ارائه خدمت تعیین کنند که همه
افراد میتوانند از آن تبعیت کنند. این امر باعث ایجاد هماهنگی میشود و از خودسری
افراد جلوگیری میکند.