اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • وحید شاکری، مدیر مجموعۀ دکوراسیون شاکری:

    صنف دکوراسیون با کمبود استادکار روبه‌رو است

    1402/6/4

    روزنامه جام جم البرز با وحید شاکری، مدیر مجموعۀ دکوراسیون شاکری گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :

    کار ما بسیار سنگین است و اکثرا تمایل ندارند وارد این حوزه شوند؛ به همین دلیل، درحال‌حاضر، با کمبود استادکار روبه‌رو هستیم. همچنین ردۀ سنی استادکارها بالا رفته و دیگر توانایی فعالیت کردن ندارند، در آینده نیز این کمبود افزایش پیدا خواهد کرد. در سطح کرج، با کمبود استاد نجار مواجه هستیم و ۸۰ درصد کسانی که فعالیت می‌کنند، بالای ۵۰ سال هستند‌. بااینکه حرفه ما مشکلات و دشواری‌های فراوانی دارد، سختی کار نداریم. همچنین افرادی که وارد این حوزه می‌شوند، به‌دلیل نداشتن پشتوانه، دل‌سرد می‌شوند.

    باید حداقل سن بازنشستگی پایین‌تر باشد؛ زیرا این حرفه جزو مشاغل آسیب‌رسان محسوب می شود و لازم است از ما حمایت شود. همچنین باید مکان‌هایی برای آموزش عملی به جوانان ایجاد شود تا انگیزه پیدا کنند و وارد بازار کار شوند.

    برای بدنۀ داخل کار، از مواد ایرانی استفاده می‌کنیم. در قسمت کابینت، مواد داخلی خوب است؛ ولی اکثر شرکت‌ها در روکش‌ها ضعف دارند. برخی از افراد، چون برند می‌خواهند، صدرصد کار را از مواد خارجی استفاده می‌کنند. در مناطق شمالی، به‌دلیل رطوبت، بهتر است مواد ایرانی استفاده نشود.

    رسانه اگر بتواند مشکلات صنف را به گوش مسئولان برساند، بسیار عملکرد مطلوبی دارد. آنها باید کار ما را درک کنند تا بتوانند مشکلات را حل نمایند.

    برچسب ها

    وحید شاکری

    مجموعۀ دکوراسیون شاکری

    مدیران البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "