اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • میلاد فلاح، مدیریت مجموعه دکوراسیون کاکتوس طلایی واکاوی کرد:

    ضرورت افزایش تخصص گرایی در حوزه دکوراسیون داخلی

    1402/6/4

    مجموعه دکوراسیون یک مجموعه تجاری است که در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت می ‌کند. این مجموعه‌ ها به عنوان مراکزی برای ارائه خدمات طراحی و مشاوره دکوراسیون در فضاهای مختلف، از منازل و آپارتمان ‌ها گرفته تا فضاهای تجاری و اداری، عمومی و خصوصی، فعالیت می ‌کنند. مجموعه‌های دکوراسیون به صورت تخصصی و حرفه ‌ای به مشتریان خدماتی ارائه می ‌دهند که شامل طراحی و اجرای پروژه‌ های داخلی، انتخاب و تامین مصالح و... است. در همین زمینه روزنامه جام جم البرز با میلاد فلاح، مدیر اخلاق مدار مجموعه دکوراسیون کاکتوس طلایی گفتگویی ویژه و اختصاصی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

     در خصوص چالش ها و مشکلات  حوزه دکوراسیون توضیح فرمایید.

    یکی از مشکلات این حوزه، عملکرد ضعیف اتحادیه و عدم رعایت فاصله و حریم در کار و جواز فروشگاهی است. به علاوه، تخصص گرایی در این حوزه وجود ندارد و هیچ کسی، از مدیران اتحادیه تا افراد عادی، تخصص خاصی در این حوزه ندارند. افرادی که تخصص طراحی داخلی دارند، جایگاه شغلی مناسبی در این حوزه شاملشان نمی شود. متأسفانه، این حرفه بیشتر بر پایه سرمایه گذاری است و هر کسی که سرمایه بیشتری دارد، در کار موفق‌ تر است. در ضمن، اجناس داخلی کیفیت خوبی ندارند و اجناس خارجی بسیار گران قیمت هستند.

    چه نوع دوره‌های آموزشی می ‌تواند در این حوزه برگزار شود؟

    باید تخصص گرایی در این حوزه افزایش یابد و دوره‌ های آموزشی مناسبی در این حوزه برگزار شود. همچنین، هر مجموعه دکوراسیون نیاز به متخصص و کارشناس داخلی دارد. بیشتر افراد در این حوزه هیچ تخصصی ندارند. در فضای مجازی، تبلیغات کافی برای معرفی خدمات وجود ندارد و رسانه‌ های تلویزیونی نیز تبلیغات مربوط به این حوزه را به صورت کافی پوشش نمی ‌دهند.

    برچسب ها

    میلاد فلاح

    مجموعه دکوراسیون کاکتوس طلایی

    البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "