اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • استاندار البرز:

    زندان رجائی شهر تبدیل به مجموعه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز می شود

    1402/6/4

    نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به تخلیه و تعطیلی زندان رجایی شهر بیان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت حدود ۶۳ هکتار واقع شده بود که پس از تعطیلی زندان، قرار بر تغییر کاربری آن به بخش‌های مسکونی، بوستان، تامین فضاهای شهری، آتش نشانی، میدان و مجموعه فرهنگی ورزشی شد و بر این اساس لکه گذاری این فضا نیز صورت گرفته است.

    به گزارش جام جم البرز، مجتبی عبداللهی  در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و تبریک هفته دولت گفت: اقدامات زیادی در این هفته توسط دولتمردان در حوزه های مختلف انجام شده است که به سمع و نظر مردم می رسد.

    وی با اشاره به تخلیه و تعطیلی زندان رجایی شهر بیان کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت حدود ۶۳ هکتار واقع شده بود که پس از تعطیلی زندان، قرار بر تغییر کاربری آن به بخش های مسکونی، بوستان، تامین فضاهای شهری، آتش نشانی، میدان و مجموعه فرهنگی ورزشی شد و بر این اساس لکه گذاری این فضا نیز صورت گرفته است.

    استاندار البرز اظهار کرد: طی سال های اخیر، پروژه های عمرانی در دو بخش در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری می رسند که امسال نیز بخشی از آن ها در هفته پیش رو و پروژه های قوی و مهمی در استان البرز در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید که گام به گام به سمع و نظر مردم می رسند. در واقع امسال تعداد پروژه های دهه فجر بیش از هفته دولت خواهند بود.

    عبداللهی ادامه داد: تصفیه خانه ماهدشت که حدود ۲۰ سال پیش قرارداد آن منعقد شده بود، پایان شهریور جاری به بهره برداری می رسد و مشکلات کشاورزان و نیز انتقال آب برای آبخیزداری ماهدشت برطرف می شود که نیازمند بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه است و در آمار افتتاحیه های هفته دولت قرار نگرفته است.

    وی از افتتاح ۳۷۴ پروژه خوب و قوی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان در این هفته خبر داد و اذعان کرد: از این تعداد، حدود ۳۲۰ پروژه دولتی و ۵۴ پروژه نیز خصوصی هستند و با افتتاح آن ها دو هزار و ۸۴۴ شغل ایجاد می شود. در این هفته همچنین حدود هفت کیلومتر از اتوبان شهید سلیمانی نیز به بهره برداری می رسد تا بتواند بخشی از معضل ترافیک در این استان را رفع کند.

    برچسب ها

    استاندار البرز

    مجتبی عبداللهی

    زندان رجایی شهر

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "