اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • هفته دولت در ساوجبلاغ؛

    عملکرد خوب مسئولین، تزریق امید در جامعه

    به مناسبت هفته دولت دکتر عبداللهی استاندار البرز به همراه معاونین و هیئت همراه روز پنج شنبه دوم شهریور ۱۴۰۲ برای افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ از جمله شهر جدید مهستان حضور پیدا کرد.

    1402/6/4

    به گزارش جام جم البرز،عبداللهی استاندار البرز در اولین لحظه حضور خود در شهر مهستان، با استقبال  حجت السلام صفدری  امام جمعه شهر مهستان  همراه شد.

    ایشان در ادامه برای ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام در مزار این شهیدان حضور یافت و بعد از قرائت فاتحه و گلباران مزاری شهدای گمنام  به اتفاق مسئولین شهرستان ساوجبلاغ و شهر مهستان جهت افتتاح از پروژه ها در محل حاضر شد.

    استاندار البرز آغاز اولین کلنگ عملیات اجرایی را به منظور احداث سالن ورزشی چند منظوره  به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع، با اعتباری بر ۱۲۰ میلیارد ریال در فاز چهار شهر مهستان بر زمین زد.

     علی گلرخی شهردار شهرجدید مهستان هم در سوال خبرنگاران که چه زمانی این سالن ورزشی به بهره برداری میرسد افزود؛ به لطف خدا تا شش ماه آینده و بعد از دهه مبارک فجر مردم میتوانند از این سالن ورزشی استفاده کنند.

      در ادامه، دومین افتتاحیه عبداللهی از بلوار امام علی (ع) که با اعتباری حدود ۱۲۰میلیارد ریال، به مساحت ۵۰ هزار متر مربع  و سومین افتتاحیه هم از مدرسه شهید البرزی در فاز ۷ با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال، که در سفر یک روزه استاندار البرز در شهرستان ساوجبلاغ و در شهر جدید مهستان در هفته دولت به کلنگ زنی و بهره برداری رسید.

    برچسب ها

    استاندار البرز

    مجتبی عبداللهی

    مهستان

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "