اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • مشارکت موسسه رازی با موسسه همکار سازمان بهداشت جهانی برای انجام پروژه های مشترک در زمینه سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی

    جمعی از مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با رئیس انستیتو "یادبود ملکه ساوابها" کشور تایلند در خصوص همکاری های مشترک در زمینه سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی به صورت ویدئو کنفرانس گفت و گو کردند.

    1402/6/8

    به گزارش جام جم البرز،جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولان موسسه "یادبود ملکه ساوابها" (queen saovabha memorial institute ) کشور تایلند با موضوع معرفی موسسه رازی و بررسی فرصت همکاری های مشترک بین دو انستیتو با جمعی از مدیران و مسئولان موسسه رازی پیش از ظهر چهارشنبه در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

    در این نشست، انجام پروژه های مشترک در زمینه سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و ضد عقرب زدگی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و مقرر شد پیشنهاد کتبی شامل مشخصات فنی تولیدات موسسه رازی برای این شرکت ارسال شود.

    همچنین پروفسور ویزیت سیپراجا (Visith Sitprija) رئیس این شرکت، ضمن قدردانی از کارشناسان و متخصصان موسسه رازی برای برگزاری این وبینار، در مورد عقرب ها و مارها در تایلند و تأثیر گرمایش زمین بر سبک زندگی و جمعیت آنها صحبت کرد.

    وی همچنین درخواست کرد، نمونه سم مار و عقرب برای بررسی، آنالیز و فرآوری برای آنها ارسال شود.

     دکتر رایناک قادری سرپرست روابط بین الملل موسسه رازی نیز با قدردانی از حضور تیم مدیریتی QSMI و همچنین کارشناسان و متخصصان موسسه رازی، به نمایندگی از دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه، از تیم مدیریتی و فنی این شرکت تایلندی برای بازدید از موسسه رازی دعوت کرد.

    گفتنی است، موسسه یادبود ملکه ساوابها(QSMI) ، به عنوان همکار سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حوزه سم شناسی و تحقیقات مارهای سمی فعالیت می کند.

    برچسب ها

    موسسه رازی

    علی اسحاقی

    سرم های درمانی را

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "