اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مدیر سالن زیبایی فرزانه صوفیان توصیف کرد:

    سالن زیبایی فرزانه صوفیان، نگین درخشان عظیمیه کرج

    سالن زیبایی فرزانه صوفیان با رعایت استانداردهای مرتبط به این حرفه، توانسته در جلب توجه مشتریان موفق عمل نماید. فرزانه صوفیان مدیریت این سالن زیبایی، ایجاد یک محیط سالم، امن و صمیمانه را از اصول اولیه مشتری مداری می داند. اصولی که وی با به کارگیری پرسنل ماهر در فضای منضبط و هنرمندانه به وجود آورده است. از این منظر جهت آشنایی با نحوه مدیریت این بانوی مجرب و توانمند، خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با ایشان انجام داده که در ذیل می آید:

    1402/6/14

    نظر شما به عنوان یک مدیر در خصوص مدیریت بهینه مجموعه های زیبایی چیست؟

    پیشنهاد بنده برای مجموعه ای که در زمینه آرایشی تاسیس می شود این است که همه لاین های تخصصی را داشته باشند. زیرا بسیاری از خانم ها به علت وقت محدود سعی می کنند به سالن هایی مراجعه نمایند که بتوانند همه کارهایشان را در آن انجام دهند. در این صورت با صرفه جویی در زمان می توانند به امور دیگرخود بپردازند. همچنین از امکانات بیشتری جهت رسیدگی به زیبایی خود برخوردار می شوند.

    قطعا هر فردی در شروع یک کار جدید، در ابتدا اشتباهاتی را مرتکب می‌شود، اما باید از این اشتباهات درس گرفته و مسیر موفقیت خود را ادامه دهد. البته بهتر است از تجربیات دیگران نیز برای جلوگیری از هزینه های هنگفتی که امکان دارد متحمل شود، استفاده نماید.

    در مجموعه تحت مدیریت خودتان، چه مواردی را در اولویت قرار می دهید؟

    مدیر یک سالن زیبایی باید بداند با پرسنل چگونه رفتار کند. آنها را متقاعد نماید نسبت به مشتریان رفتار حرفه ای داشته باشند. اگر در سالن زیبایی منشی وجود دارد باید او را متقاعد کند مشتری مدار باشد چون اولین برخورد مشتری با منشی است. در واقع برای جذب مراجعین جدید و حفظ مشتری های سابق باید رفتار حرفه ای را رعایت نمایند. البته آموزش های لازم به پرسنل باید توسط مدیر سالن زیبایی صورت پذیرد.

    در بیان مشتریان ما، آنها با ورود به سالن احساس آرامش می کنند. این احساس آرامش و امنیت در محیط صمیمانه به خوبی از سوی مراجعین احساس می شود.

     پرسنل ما بسیار منظم هستند لباس های تمیز دارند و همه به شکل یکدست لباس می‌پوشند. فرم و انضباط خاصی در سالن وجود دارد. این موضوع باعث می شود مشتری به محض ورود احساس نماید با مجموعه‌ای رو به روست که بسیار منظم و منضبط می باشد. همچنین استانداردهای مربوط به این حرفه را کاملا رعایت کرده است، مجموعه ای که از بهترین متخصصان استفاده می کند. در کل تلاش کرده ایم سالن زیبایی فرزانه صوفیان، به مثابه یک نگین زیبا در منطقه عظیمیه کرج شهرت و درخشش داشته باشد.

    متاسفانه در گذشته دیدگاه مناسبی نسبت به این حرفه در جامعه وجود نداشت. حتی بسیاری از پدرها به دختران خود اجازه ورود به این شغل را نمی‌دادند. در حالیکه بسیاری از سالن های زیبایی کشور کاملا محیط سالم، امن و هنرمندانه ای دارند. ضمن اینکه از نیروهای متخصص و با مهارت و خلاق نیز بهره می برند.

    در این سالن زیبایی چه خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه می گردد؟

     جهت ارائه خدمات مطلوب از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده می کنیم. خدمات با کیفیت بالا باعث جذب مشتری و وفاداری آنها به پرسنل خواهد شد.

    در این سالن زیبایی خدمات لاین ناخن، لاین مژه و اکستنشن مژه، لاین احیا و رنگ مو و لاین فیشیال انجام می پذیرد.

    مهربانویان البرزی از چه روشهایی می توانند از خدمات سالن زیبایی فرزانه صوفیان بهره مند شوند؟

    آدرس:عظیمیه -روبه روی مرکز خرید مهراد مال

    تماس:

    ۰۹۰۵۱۸۴۷۱۶۰

    ساعت کاری ۱۰صبح لغایت ۶بعد از ظهر

    پیج اینستاگرام: farzanesofianbeauty

    برچسب ها

    فرزانه صوفیان

    ارایشگاه عظیمیه کرج

    سالن زیبایی فرزانه صوفیان

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "