اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • بهزاد رشید زاده، یکی از وارد کنندگان بازار موبایل ایران:

    وفاداری به مشتریان سرلوحه کار تولیدات شرکت پارس پردازش چهل چشمه

    1402/6/18

    در این دنیای پیشرفته، ما به ابزاری نیاز داریم تا بتوانیم کارهایمان را به سرعت انجام دهیم و در وقتمان صرفه جویی کنیم. یکی از این ابزار، تلفن همراه است که با آن می توان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرد بدون آنکه بخواهیم مسافتی طولانی را طی کنیم.

    این تلفن همراه انقدر کارایی دارد که خیلی از کارهای ما را انجام می دهد؛ از ماشین حساب و پیامک گرفته تا حل کردن سوالاتمان. گاهی هم باید مواظب کارایی های زیاد تلفن همراه باشیم چرا که کمک گرفتن بیش از حد از آن هم می تواند ما را تنبل کند هم خلاقیت را از ما دور کند. بهزاد رشید زاده، از وارد کنندگان بازار موبایل کشور هستند. پای صحبت های او نشستیم. حرف جدیدی برای گفتن داشتند. با هم بخوانیم:

    چند سال است که در صنعت واردات موبایل فعالیت می¬کنید؟

    سلام، من بهزاد رشیدزاده، یکی از واردکنندگان بازار موبایل ایران، هستم. من حدود ۱۰ سال است که در حوزه وارادات موبایل مشغول بوده که از سال 98 با تاسیس شرکت پارس پردازش چهل چشمه و شارموب فعالیت می¬کنم و همیشه سعی کرده‌ام که محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب را به مشتریان عرضه کنم. می خواهیم خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهیم. هم چنین مدرک تحصیلی من فوق لیسانس هوش مصنوعی از دانشگاه آزاد قزوین می¬باشد و علت علاقه وافر من به حوزه تولید، همین موضوع می باشد.


    چه شد که تصمیم گرفتید با برند هانوفر در زمینه تولید موبایل فعالیت خود را شروع کنید؟

    ما به عنوان یک تولید کننده گوشی همراه و ثبت کننده برند هانوفر، همیشه به دنبال خلق چیزهای جدید و نوآورانه بوده¬ایم. و معتقدیم که بازار تلفن همراه در ایران پتانسیل بسیار زیادی دارد و می¬توان با ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد، رضایت مشتریان را جلب کرد. همچنین بنده علاقه¬مند به حمایت از صنعت داخلی و ترویج فناوری¬های ملی هستم.

    برای این منظور، ما برند هانوفر را ثبت کردیم و با استفاده از دانش فنی و تجربه عملی خود، گوشی¬های تلفن همراه هوشمند و دکمه¬ای را مشابه گوشی¬های برند خارجی و حتی در مواردی بهتر از آن¬ها تولید کرده¬ایم. این گوشی¬ها دارای طرح¬های زیبا و منحصر به فرد، قابلیت¬های پیشرفته و کاربرپسند، باطری قوی و مقاوم، صفحه نمایش روشن و باکیفیت، دوربین عالی و سخت افزار قابل اطمینان هستند. علاوه بر این، گوشی¬های برند هانوفر با قیمت مناسب و رقابت-پذیر عرضه می¬شوند.

    با تولید و عرضه این گوشی¬ها، مفتخر هستیم که بتوانیم به گسترش بازار تلفن همراه در ایران کمک کنیم و نام خود را به عنوان یک تولیدکننده و ثبت کننده برند ملی در صنعت موبایل بروز دهیم.

    چه اقداماتی را برای جلب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آن¬ها انجام می-دهید؟

    ما در تیم پارس پردازش چهل چشمه، برای جلب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آن¬ها، اقدامات زیر را انجام می¬دهیم:

     • بهبود کیفیت خدمات: ما سعی می¬کنیم که کیفیت خدمات خود را به صورت مداوم ارزیابی و بهبود بخشیم و از نظرات و پیشنهادات مشتریان درباره کیفیت شبکه، پشتیبانی مشتری و ساختار قیمت¬گذاری استفاده می¬کنیم. و همچنین از شاخص¬های کلیدی عملکرد مانند نرخ تغییر مشتری، نسبت خدمات به درآمد و نسبت سود به هزینه برای اندازه¬گیری کارایی خدمات خود استفاده می¬کنیم.

     • افزایش ارزش برند: ما سعی می¬کنیم که ارزش برند هانوفر را در ذهن مشتریان افزایش دهیم و برای این منظور، از استراتژی¬های بازاریابی موثر مانند تبلیغات، ترویج فروش، حمایت از فروش، روابط عمومی و بازارسازی استفاده می¬کنیم. و همچنین سعی می¬کنیم که برند هانوفر را به عنوان یک برند ملی، قابل اعتماد، پویا و نوآور در صنعت موبایل قرار دهیم.

     • تقویت رابطه با مشتریان: ما سعی می¬کنیم که رابطه با مشتریان خود را تقویت کنیم که برای این منظور، از فناوری¬های جدید مانند پاسخگوئي در سایت، پيامك، پست الكترونيكي، شبكه¬های اجتماعي و تماس تلفنی استفاده مي¬كنیم. و همچنین از برنامه¬های وفاداري مانند تخفيف¬ها، جوائز، كارت¬های هديه، كارت¬های عضويت و كلوپ¬های مشتري استفاده مي¬كنیم. ما سعي مي¬كنیم كه با شناسایي نيازها و خواسته¬های مشتريان، خدمات شخصي شده و سفارشي شده به آن¬ها ارائه دهیم

    با این اقدامات، ما در تیم پارس پردازش چهل چشمه امیدوار هستیم که بتوانیم رضایت و وفاداری مشتریان خود را جلب کنیم و با آن¬ها یک رابطه قوی و دوام دار بسازیم.

    با چه چالش¬هایی در حوزه تولید موبایل روبرو شده¬اید؟

    ما با چالش¬های مختلفی در حوزه تولید موبایل روبرو شده¬ایم. برخی از این چالش¬ها عبارت¬ا¬ند از:

     • نوسانات ارزی: نرخ تغییرات ارز در کشورمان بسیار ناپایدار و غیرقابل پیش¬بینی است. این مسئله باعث می¬شود که هزینه¬های تولید و واردات قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای تولید گوشی¬های موبایل افزایش یابد و قیمت نهایی محصولات را بالا ببرد. این در حالی است که قدرت خرید مردم کاهش یافته و بازار رقابتی است.

    • سرعت بالای تغییر و تحول در مدل¬های گوشی: با توجه به رشد سریع بازار تلفن همراه و نیاز مشتریان به دستگاه‌های جدید و پیشرفته، ما به عنوان یک تولیدکننده تلفن همراه، سعی داریم که همواره با رقبای خود رقابت کنیم و محصولاتی با کیفیت و قابلیت¬های بالا را ارائه دهیم. این موضوع باعث می¬شود که مدل¬های تلفن همراه ما به سرعت تغییر کنند و بروز شوند. این چالش را ما به عنوان یک فرصت برای نوآوری و افزایش رضایت مشتریان می¬بینیم. البته این چالش هزینه¬های زیادی را نیز برای ما به همراه دارد، از جمله هزینه‌های تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و خدمات پس از فروش.

     • تحریم‌های فناورانه: کشور ما با تحریم¬های فناورانه از سوی برخی کشورهای غربی روبرو است. این تحریم¬ها باعث محدود شدن دسترسی به برخی از فناوری¬ها، قطعات، تجهیزات و خدمات مورد نیاز برای تولید گوشی¬های موبایل شده¬اند. به عنوان مثال، ما می¬دانیم که سرویس¬های گوگل برای بسیاری از کاربران اندروید اهمیت زیادی دارند و برای دسترسی به برنامه¬ها، بازی¬ها، کتاب¬ها و خدمات دیگر نیاز است. اما متاسفانه به دلیل تحریم¬های آمریکا و فشار-های سیاسی، ما نمی¬توانیم از سرویس های گوگل در گوشی¬های خود استفاده کنیم. این یک چالش بزرگ است که ما را مجبور می¬کند به دنبال راه حل¬های جایگزین باشیم.

     • نبود شرکای خارجی: برای تولید گوشی¬های موبایل با کیفیت و رقابت¬پذیر، نیاز به همکاری با شرکای خارجی داریم. اما بسیاری از شرکت¬های خارجی به دلایل مختلف، از جمله تحریم¬ها، نامطمئن بودن بازار و عدم حمایت قانونی، تمایل به همکاری با شرکت¬های داخلی را ندارند. بنابراین، ما در حوزه فناوری نمی¬توانیم صاحبان اصلی فناوری را نادیده بگیریم و در آخر حمایت دولت بسیار در این موضوع حائز اهمیت می¬باشد

    .چه انتظاراتی از مردم و مسئولین دارید؟

    • ما در مجموعه شرکت پارس پردازش چهل چشمه از مردم انتظار داریم که از صنعت داخلی حمایت کنند و از خرید گوشی¬های موبایل ایرانی استقبال کنند. ما می¬خواهیم که مردم با تجربه کردن گوشی¬های برند هانوفر، کیفیت و قابلیت¬های آن¬ها را بشناسند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. ما همچنین از مردم خواهش می¬کنیم که در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، با پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرند و از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند.

     • من از مسئولین انتظار دارم که از صنعت تولید موبایل حمایت قانونی و سیاسی داشته باشند و از تحریم¬های فناورانه علیه کشور ما محافظت کنند. من می¬خواهم که با حمایت و رایزنی دولت با شرکای خارجی مناسب برقراری رابطه داشته باشم و شرایط لازم برای واردات قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت از این طریق فراهم گردد. من همچنین از مسئولین خواستارم که به توسعه زیرساخت-های شبکه، اینترنت و نرم¬ افزار در کشور بپردازند و از فعالیت شرکت¬های نوپا و خلاق در حوزه فناوری حمایت کنند.

    با تحقق این انتظارات، امیدوار هستم که بتوانم به رشد و پیشرفت صنعت تولید موبایل در کشور کمک کنم و برای مشتریان خود گوشی¬های بهتر و جذاب¬تری تولید کنم.

    ممنون می‌شوم اطلاعات کامل تماس¬های مجموعه آدرس شماره تماس لینک  وبسایت و شبکه¬های اجتماعی و پلتفرم¬هایی که حضور دارید را بفرمایید.


    آدرس شرکت پارس پردازش چهل چشمه، (تهران، خیابان حافظ، نرسیده به انقلاب، دست چپ بن بست حیات، پلاک 12 می­ باشد. در این مجموعه جدا از شرکت موبایل آلفا، مجموعه خرید گوشی شارموب نیز در حال کار می­باشند که موبایل­های جهانی را با قیمت و شرایطی بسیار مناسب به فروش می­رسانند. جدا از این دو، دفتر فروش موبایل هانوفر نیز در این ساختمان وجود دارد. شماره، ایمیل و اینستاگرام ما به صورت زیر می­باشد.


     
    آدرس سایت ما:
    sharmob.com

    آدرس ما در اینستاگرام:
    https://instagram.com/shar.mob

    پست الکترونیک:
    mailto:info@sharmob.com       
     
    شماره تماس:
    021-52431





    برچسب ها

    شرکت پارس پردازش چهل چشمه

    بهزاد رشید زاده

    موبایل

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "