حسین الله زاده، مدیر فروشگاه مبل قائم:

مسیر تولید و صادرات باید هموارتر شود

1402/6/20

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ حسین الله زاده، مدیر فروشگاه مبل قائم جلب می‌ نماییم:

ضمن اشاره به مشکلات و چالش های موجود در صنعت مبلمان، راهکار های پیشنهادی خود را برای توسعه بیشتر ارائه فرمایید.

مشکلات عمده ما شامل گرانی اجناس و سختی تهیه مواد اولیه است. همچنین نظارت کافی بر این بخش انجام نمی ‌شود، بنابراین، نیاز به نظارت بیشتری بر روی قیمت ‌ها وجود دارد زیرا قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. باید این صنف را بیشتر مورد حمایت خود قرار دهیم تا بتوانیم نقش بیشتری در صادرات ایفا کنیم، زیرا صادرات می ‌تواند منجر به ایجاد اشتغال و افزایش درآمد برای کشور شود. اولین اولویت ما باید برنامه‌ ریزی مناسبی باشد تا تولیدکنندگان بتوانند به راحتی صادرات انجام دهند. در حال حاضر، کشورهای همسایه در این حوزه تولید ندارند و ما می ‌توانیم در این زمینه رشد و پیشرفت کنیم. رسانه ‌ها در حال حاضر نقش مهمی را ایفا می ‌کنند و با انجام تبلیغات بیشتر، می ‌توانیم بهتر عمل کنیم و برای جوانان اشتغالزایی کنیم . صادرات همچنین باعث ارز آوری برای کشور می‌ شود.

چه راهکارهایی برای حمایت از تولیدکنندگان پیشنهاد می کنید؟

از نظر تسهیلات مالی، ما به اندازه کافی حمایت نمی‌ شویم، بنابراین باید راه‌ های تولید و صادرات هموارتر شوند تا افراد بتوانند کالاهای خود را به راحتی به فروش برسانند. همچنین، باید راه‌ های صادرات هموار تر شوند تا افراد در کشورهای حاشیه خلیج فارس محصولات را ارائه کنند. این تدابیر می ‌تواند تا ۵۰ درصد از مشکلات اشتغال را حل نماید.

برچسب ها

حسین الله زاده

فروشگاه مبل قائم

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "