اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • دکتر پژمان حیدری، جراح و دندانپزشک:

    مشکل اصلی دنداپزشکان، تهیه مواد با کیفیت است

    1402/6/20

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با ‌‌دکتر پژمان حیدری، جراح و دندانپزشک جلب می‌ نماییم:

    درحال حاضر چه مشکلاتی در رابطه با مواد اولیه دندانپزشکی وجود دارد؟

    کار ما باید با مواد با کیفیت انجام شود تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم. ما به دلیل تحریم ها و افزایش قیمت دلار، با کمبود مواد اولیه روبرو شده ‌ایم که این موضوع کار را برایمان دشوارتر کرده است. مواد اولیه بسیار کمیاب و گران قیمت است و ما نمی ‌دانیم از کجا باید این مواد را تهیه کنیم. همچنین، محصولات تولیدی در ایران نیز از موادی که در حال حاضر استفاده می‌ کنیم، کیفیت متفاوتی دارند و هنوز نمی‌ دانیم که آیا استفاده از آن ها برای بیماران با مشکلاتی همراه خواهد بود یا خیر. شرکت ‌هایی که ما محصولاتشان را استفاده می ‌کنیم، به دلیل قدمت و شهرت جهانی، آزمون مواد را پس دادند. اما مشکل اصلی ما همچنان در تهیه مواد با کیفیت است.

    چه راهکارهایی برای حل این مشکلات پیشنهاد می دهید؟

    دلالان، به دلیل کمیاب بودن مواد اولیه، آن ها را انبار و نگهداری کرده و قیمت را افزایش می‌ دهند. ما نمی‌ خواهیم قیمت کار را افزایش دهیم، زیرا مشکلات مردم را درک می ‌کنیم. اگر واسطه ‌گری حذف شود و دولت به طور مستقیم مواد را پخش کند، بهتر خواهد بود. متأسفانه برخی از همکاران ما کارشان ضعیف است، اما به دلیل تبلیغات فراوان، شناخته شده‌ اند و ارزش واقعی کاری که انجام می‌ دهند را ندارند. من کاری را که برای خودم و خانواده ‌ام دوست دارم، برای مردم انجام می‌ دهم، اما کار من توسط دیگران مورد توجه قرار نمی ‌گیرد. همچنین، افرادی وجود دارند که تخصصی ندارند و فقط به دلیل حضور در شبکه ‌های اجتماعی معروف شده ‌اند. من هنوز جایگاه اصلی خودم را به دست نیاورده ‌ام و دوست دارم مردم بیشتر با من آشنا شوند.

    برچسب ها

    دکتر پژمان حیدری

    جراح و دندانپزشک

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "