اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • فتانه قصابیان، مدیر مرکز تخصصی آرایش دائم فتانه قصابیان:

    باید سمینارهای رایگان بیشتری برای آموزش اعضای اتحادیه آرایشگران برگزار شود

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ فتانه قصابیان، مدیر متبحر مرکز تخصصی آرایش دائم فتانه قصابیان جلب می ‌نماییم:

    1402/6/20

    ضمن اشاره به سوابق تخصصی خود در خصوص مشکلات موجود در این زمینه بگویید.

    بنده حدود ۲۶ سال است که در صنعت آرایش و لاین آرایش دائم فعالیت می ‌کنم. بزرگترین مشکل ما با اتحادیه مربوطه است. هر ساله، ما تنها عوارض را پرداخت می‌ کنیم و هیچ گونه حمایتی دریافت نمی‌ شود. برخی افراد به صورت رایگان یا با هزینه‌ های بسیار پایین آموزش می‌ دهند و این باعث ورشکستگی صاحبان سالن‌ های بزرگ و با سابقه می ‌شود. اتحادیه به هیچ عنوان به این مسئله رسیدگی نمی ‌کند و این برای ما بسیار اهمیت دارد. من یک مدرس بین‌المللی در زمینه آموزش و کارگاه ‌های آرایش هستم و متاسفانه هیچ گونه حمایتی از ما به عمل نمی آید. اتحادیه باید خدماتی را به اعضا ارائه داده و از آن ها حمایت کند. برای حضور در سمینارها باید مجوز دریافت کنیم و این بسیار کار دشواری است. اگر ما کوتاهی در انجام خدمات به مشتریان داشته باشیم، آن را نمی ‌توان به راحتی برطرف نمود و باید با مهارت بسیار انجام شود تا مشتریان دچار مشکلات جدی نشوند. باید سمینارهای رایگان بیشتری برای آموزش اعضا برگزار شود. آموزشگاه ‌هایی که مجوز ندارند باید حذف شوند و باید اقداماتی نسبت به افرادی که در منازل فعالیت می‌ کنند، انجام شود.

     درباره مشکلات مربوط به لوازم آرایشی تقلبی توضیح دهید؟

    لوازم آرایشی تولید شده در ایران کیفیت بسیار پایینی دارند و از طرف دیگر، لوازم آرایشی قاچاق بسیار زیادی به کشور وارد می‌شوند و در حال حاضر تشخیص کالاهای اصل و تقلبی بسیار سخت است. ما باید به عنوان آرایشگران به خوبی با مواد مصرفی آشنا باشیم، زیرا با پوست مردم سروکار داریم. اگر ما به درستی کالاهای تقلبی را تشخیص ندهیم و مشتریان به مشکل برخورد کنند، ما مسئول خسارت‌ها شمرده خواهیم شد.

    نقش رسانه را در این حوزه چگونه ارزیابی می کنید؟

    رسانه‌ها می‌توانند به معرفی و تبلیغات ما کمک بزرگی کنند. در حال حاضر، با نبود مشکلات موجود برای اینترنت نیز چالش های زیادی نیز گریبان گیر آرایشگران شده است، به گونه ای که به دلیل عدم تبلیغات متضرر شده اند.

     

    برچسب ها

    فتانه قصابیان

    ارایشگاه کرج

    سالن ارایش دائم فتانه قصابیان

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "