اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مریم معصومی جدید، مدیر کلینیک زیبایی ژینا:

    قبل از انجام خدمات زیبایی، حتماً مشاوره‌ بگیرید

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ مریم معصومی جدید، مدیر کلینیک زیبایی ژینا جلب می‌ نماییم:

    1402/6/20

    در حوزه تخصص شما چه مشکلات و دغدغه هایی وجود دارد؟

    بیشترین دغدغه ‌ی ما این است که در بازار، محصولات زیبایی تقلبی به صورت فراوان وجود دارند. این محصولات به صورت قاچاقی وارد شده و افراد، به عنوان زیبا جو، تنها به دنبال ارزانی و انجام خدمات زیبایی با کمترین قیمت هستند. اما آن ها به این نکته توجه نمی ‌کنند که مواد اولیه هزینه ‌های خود را دارند و قیمت خدمات باید از این حداقل قیمت بیشتر باشد.

    ممکن است فرد نیازی به ژل نداشته باشد، اما صرفاً به علت تبلیغات فریبنده، ترغیب به انجام این کارهای زیبایی می‌ شود. این موضوع باعث می‌ شود که ما شاهد عفونت و نامتقارن بودن چهره در اتاق عمل و بسترهای بیمارستانی باشیم. برخی از این عوارض غیرقابل بازگشت و جبران ناپذیر هستند. همچنین، اصلاح کردن این موارد مشکل است، زیرا فیلری که در گذشته انجام شده است، ممکن است با فیلر جدید که برای ایجاد تقارن استفاده می ‌شود، همخوانی نداشته باشد و واکنش نشان دهد. بنابراین، لازم است که آن را به طور کامل تخلیه کنیم، که یک فرآیند بسیار سخت است. اما متأسفانه، در جامعه‌ ی ما این نوع خدمات زیبایی به ویژه توسط افرادی با سنین پایین انجام می ‌پذیرد.

    در خصوص خدمات تخصصی  مجموعه خود توضیح فرمایید.

    راهکاری که در مجموعه‌ ی ما اجرا می ‌شود، این است که برای افرادی که سنین پایینی دارند و قطعاً نیازی به این نوع خدمات زیبایی ندارند، مشاورانی در نظر داریم. این مشاوران به صورت دوستانه با این افراد صحبت می‌ کنند و آن‌ ها را از عوارض آگاه می‌ سازند و تلاش می‌ کنند تا آن افراد را منصرف کرده تا به جای بوتاکس، از کرم‌ های آبرسان و موضعی استفاده نمایند که برای پوست بهتر است.

    چگونه می ‌توانیم جوانان را در این زمینه آگاه کرده  و آن ها را از این کار منصرف کنیم؟

    مشاوره راهکار مناسبی برای جوانان است، زیرا اغلب آنان به راحتی می ‌پذیرند و ممکن است از پدر و مادر خود سخت ‌تر بپذیرند اما تشخیص متخصصان را در نظر می‌ گیرند.

    نقش رسانه را در این زمینه چگونه عنوان می کنید؟

    رسانه می‌ تواند به عنوان یک منبع مشاوره ‌ای عمل کند، همچنین می ‌تواند در برخی برنامه‌ ها نشان دهنده روش‌ های قاچاقی ورود کالاهای غیرقانونی باشد، که مقایسه آن ها با محصولات سالم و استانداردی که طبق مقررات وزارت بهداشت وارد می ‌شوند، را نشان دهد. با این حال، رسانه ممکن است با برخی مشکلات روبرو شود که این موارد را به طور کامل منعکس نمی ‌کند. تنها توصیه ‌ی من این است که قبل از انجام خدمات زیبایی، حتماً مشاوره‌ ای دریافت شود و این خدمات تحت نظر پزشک و در مراکز معتبر انجام پذیرد.

    برچسب ها

    مریم معصومی

    کلینیک زیبایی ژینا

    کلینیک زیبایی گوهر دشت

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "