اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • در گفتگوی اختصاصی با مدیرعامل هلدینگ بارنگ سفیر نیلی تبیین شد:

    تخصص و خلاقیت، عامل موفقیت محمد علی عسسی

    ۱۲۲هزار مخاطب در اینستاگرام و 1800 تولید محتوا در حوزه صنعت عرضه و آموزش رنگ و پتینه موجب این شد که از محمد علی عسسی مالک برند رنگ ابزار دات کام دعوت به گفتگو نماییم. این برند اولین مرجع فروش رنگ های آنلاین در ایران می‌باشد. مخاطبین رنگ ابزار دات کام علاوه بر استاد کاران و نقاشان حرفه‌ای ساختمان، طیف وسیعی از افراد معمولی را نیز شامل می شود. شعار این مجموعه دستیابی به زندگی ایده آل و خوب با فضای خانه‌ای است که دیوارهای آن با رنگ، زیبا شده باشد. در همین ارتباط توجه خوانندگان گرامی را به مصاحبه خبرنگار جام جم البرز با مدیر عامل هلدینگ بارنگ سفیر نیلی، این تکنوکرات خلاق و کارآفرین جلب می نماییم:

    1402/6/22

    یا توجه به تعدد و گستره وسیع مخاطبین تان بفرمایید دلیل این شهرت و موفقیت را چه می دانید؟

    رنگ‌ ابزار دات کام اولین مرجع فروش رنگ های آنلاین در ایران است. هر فردی در هر جای کشور می تواند به محصولات تخصصی و معمولی ما دست یابد. البته این پروسه از مشاوره تا فروش را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

    در واقع مخاطبین ما محدود به پیمانکاران، مجریان، نقاشان ساختمان و استادکاران نمی شود. بلکه یک فرد معمولی که در این زمینه اطلاعات تخصصی ندارد نیز می تواند با آموزش های مرتبط، کار خود را انجام دهد.

    بنابراین دلیل این موفقیت ها مربوط می شود به تخصص و مشاوره هایی که در این زمینه ارائه می دهیم. همچنین خلاقیتی که در روند کار صورت می پذیرد. آموزش های رایگان ما در اکثر برنامه های اجتماعی و نیز سایت خودمان قابل دسترس می باشد.‌

    اشاره داشتید به عامل تخصص و خلاقیت، خودتان از چه زمانی و چگونه وارد این حوزه تخصصی شدید و چگونه فرآیند آن را در روند کار انتقال می دهید؟

    من از ۱۵ سالگی فعالیت حرفه ای ام را در حوزه تولید رنگ آغاز کردم. در واقع زمانی که اقدام به تأسیس این مجموعه نمودم به ساختار پایه و فرمولاسیون رنگ کاملا آشنایی داشتم. همسرم نیز به عنوان کارشناس ارشد پلیمر رنگ همکاری می نماید. در واقع این فعالیت، پایه و بنیان کسب و کار ما می باشد، سارا محمدی، از ابتدای همراهی اش با من در زندگی، همراهی و پشتیبانی و حمایت بسیار فراوانی در تمامی حیطه های کاری نموده است، ما دو شریک تمام عیار در زندگی هستیم، دلگرمی ها و حمایت های ایشان به طور کامل این مسیر را برای ما هموار کرد و تمامی آموزشها با صبر و حوصله و درایت ایشان انجام گردیده است که کیفیت آموزش محتوای ارائه شده با میلیاردها تومان قابلیت خرید ندارد.

    خوشحالیم، زحمات کشیده شده بابت محتوای آموزشی رایگان موجود در صفحات مجازی و سایت رنگ و ابزار دات کام که به مخاطبان ارائه شده است با این حجم از استقبال روبرو شد و توانسته ایم بخشی از نیاز مردم را مرتفع نماییم. حدود 1800کلیپ آموزشی توسط همسرم خانم محمدی محتوا سازی شده است. به این ترتیب مخاطبین می توانند آموزش تکنیک رنگ و پتینه را فرا گیرند.

    در مورد پتینه و آموزش آن بیشتر توضیح دهید.

    ما اولین آموزشگاه پتینه را با مجوز فنی و حرفه ای ایجاد کرده ایم‌. این آموزشگاه به صورت تخصصی آموزش پتینه را ارائه می دهد. در این زمینه خانم ها و آقایان می توانند آموزش ببینند. لازم به ذکر است که پتینه یک پوشش جدید در زمینه دکوراتیو محسوب می شود.

    اگر بخواهید جمع بندی از خدمات قابل ارائه به مشتریان داشته باشید ، به چه مواردی اشاره می کنید؟

    خدمات به طور کامل در اختیار مشتریان قرار داده می شود. این خدمات و اطلاعات حتی شامل افرادی هم می شود که تخصص لازم را در این زمینه کاری ندارند. برای استادکاران نیز زمانی که متریال جدیدی وارد بازار می گردد، آموزش های مرتبط ارائه می گردد.

    در این راستا ارائه خدمات و توزیع انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی، چوب و پتینه به سراسر ایران انجام می پذیرد. ارسال سریع و پشتیبانی ویژه برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین اگر مشتری از کار ناراضی باشد، کالا را عودت می دهیم.

    در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت ها با خلاقیتی که در زمینه کاری ایجاد کرده ایم، توانسته ایم هزینه های  زندگی را کاهش دهیم. شعار ما این است که وقتی محیط زندگی تان با رنگ دیوارها زیبا باشد، حال تو خوب است. در واقع ما با کمترین هزینه به مردم اعتماد به نفس می دهیم.

    استراتژی و برنامه های آتی شما چه فرآیندی را دنبال می کند؟

    در ابتدا پایه و مبنای کار بر این بود که فقط فروش آنلاین داشته باشیم. سپس اقدام به احداث فروشگاه حضوری نیز کردیم که خوشبختانه بازخورد خوبی هم داشت. البته فروش آنلاین نیز همچنان فعال است. در این خصوص با اداره پست و تیپاکس قرارداد انعقاد کرده ایم و روزانه بیش از ۶۰ بسته به سراسر ایران ارسال انجام می شود. برنامه های آینده نیز اضافه کردن شوروم در سراسر ایران می باشد.

    در خاتمه چه سخنی با خوانندگان این گفتگو دارید؟

    صحبت پایانی ام با خوانندگان این است که به فروشندگان معتبر آنلاین اعتماد نمایند. از سوی دیگر مسئولین نظارت بیشتری داشته باشند و به راحتی مجوزها را صادر نکنند. همچنین مجموعه هایی که فعال واقعی هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

    وب سایت:

    https://www.RangOabzar.com

    برچسب ها

    هلدینگ بارنگ سفر نیلی

    محمد علی عسسی

    فروش رنگ ابزار انلاین

    رنگ ابزار دات کام

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "