در مقابل تاکتیک های هجومی دشمن بایستی تاکتیک های فرهنگی انقلابی داشته باشیم

1402/8/9

به گزارش خبرنگار جام جم از ساوجبلاغ،از دومین جلسه صبح سه شنبه نهم آبان ماه 1402 با موضوع راهیان نور با حضور فرماندار محترم ساوجبلاغ البرزی و سرهنگ علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ همراه با روئسای ادارات و مجموعه های فرهنگی برگزار گردید

البرزی فرماندار ساوجبلاغ گفت؛ اگر در هشت سال دفاع مقدس اتفاقات خوبی رقم می خورد به خاطر روحیه شهادت طلبی و ایثار رزمندگان بود، که این روحیه در وجود یکایک آنها موج میزد.

علیزاده با اشاره به جریان عملیات بزرگ فرهنگی در کشور و سطح شهرستان ساوجبلاغ گفت؛ ایجاد ظرفیت ها در راهیان نور یکی از کارهایی است که میتوان در راستای جهاد تبیین انجام داد و حضرت آقا هم بر آن تاکید دارد.

ایشان افزود؛ در ساوجبلاغ و در آبان ماه راهیان نور با بخش دختران شروع میشود و تا نزدیک ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

سرهنگ علیزاده ادامه داد اگر فرماندار محترم ساوجبلاغ اجازه دهد ما حاضریم شورای اداری را به راهیان نور ببریم.

وی ادامه داد؛ برای هفته آینده  ۴دستگاه اتوبوس برای راهیان نور اعزام میشود  و برای تاریخ ۲۶ و ۲۹ آبان ماه هم هر بار چهار دستگاه اتوبوس اعزام داریم. 

علیزاده از شهرداریها و اداره ارشاد و تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه ها فرهنگی خواست در این مسیر نقش آفرینی کنند و کمک حال اینکار باشند.

ایشان در پایان اضافه کرد؛ یک کار نو از آموزش و پرورش داریم، اینکه  در این اردوی راهیان نور کل کار را به دانش آموزان محول میکند تا آنها احساس مسئولیت بکنند.

در ادامه فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد؛ در این سفر هر چه میتوانید در جهت رفاه دانش آموزان راهیان نور، از تغذیه های خوب و کارهای فرهنگی تا دلنوشته ها و برگزاری مسابقات تلاش بکنید زیرا که ستون فقرات هر کشوری جوانان و نوجوانان هستند، اگر ما بتوانیم در این جوانان سرمایه گذاری کنیم  در آینده میتوانند نقش مثمری در جامعه داشته باشند. وی ادامه داد؛ در مقابل تاکتیک های هجومی دشمن هم باید تاکتیک های فرهنگی انقلابی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی بایستیم.

در پایان البرزی فرماندار ساوجبلاغ تمام دستگاها را موظف کرد تا هر آنچه که در توان دارند در این مسیر هزینه و وقت و سرمایه گذاری کنند و کار را با قدرت پیش ببرند.

برچسب ها

محمدرضا البرزی

فرماندار ساوجبلاغ

راهپیمایی ۱۳ آبان

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "