اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • بهبودیافتگان در جستجوی شغل

    1402/8/10

    جام جم البرز: کمپ کوروش به عنوان یک مرکز زندگی و اقامت برای کسانی که مسیر خود را برای بهبود انتخاب کرده اند عمل می‌کند. نکته این جاست بعد از بهبود فرد برای مخارج زندگی نیاز به کسب درآمد دارد. از کارخانه‌ها، از جمله کارخانه‌های صنعتی و تولیدی، اگر نیاز به نیروی کار ماهر و نیمه ماهر دارند، با کمپ کوروش که این امکان را فراهم می‌کند در ارتباط باشند.در این مطلب، به بررسی دقیق‌تری از امکانات و خدمات کمپ کوروش می‌پردازیم و نیز با تجربه‌هایی از کوروش تاجری که مدیریت کمپ کوروش را به همراه همسر دلسوزشون دارند آشنا می‌شویم:

    معرفی کاملی از خودتون و مجموعه معظمتون بفرمایید.

    اسماعیل (کوروش) تاجری هستم،متولد کرج هستم.

    چندین سال است که ازمواد مخدرو۱۴سال است پاک ازنیکوتین شده ام. بعد از پاک شدن کمپی را با نام« موسسه ترک اعتیادخانه طلوع خورشید» دایر و تا هم اکنون درکمپمان که نظر آباد می باشد مشغول خدمت به همدردانم هستم.

    از تجربیات خود در طول این مدت صحبت کنید.

    آن روزها تماما تجربه بود. بهترین تجربه ام این بود که از یک ویرانگر به یک درمانگر تبدیل شده ام. و این کار بزرگی بود. از لجنزاراعتیاد به دشت گل بهبودی رسیده ام و زندگی سلامتی دارم. دیگر از سرقت، فروش مواد مخدر، درگیری خبری نیست. 18 سال است که دیگر رنگ زندان را به خود ندیده ام. از دربدری هم نجات پیدا کرده ام.پس بهترین تجربه ام از کسی که ویرانگرا بود، نجات پیدا کردم و هم اکنون به دنبال نجات دیگران در کمپ هستم.

    ازمسائلی که این روزها فکر شما رو نسبت به مجموعه کمپ کوروش مشغول کرده بفرمایید.

    برای ادامه راه با مشکلات بسیاری درگیر هستیم. هیچ حامی وکمک رسانی نداریم که پشت ماباشد. پیشنهاد من عاجزانه این است  ازخیرین که بتوانیم این موسسه راکه زمینش به متراژ۱۲۰۰می باشد را بسازیم تا یک موسسه نمونه ازخیرین دراستان البرزداشته باشیم ، خداونداحمایت کن تمام حامیانم راکه می گیرند بی منت دودست ناتوانم را!

    اهداف کلان شما و برنامه های اجرایی در راستا با کمپ چیست؟

    یکی ازاهداف اصلی ما این است که زمین آماده شده ای را که داریم، با کمک خیرین بسازیم. در این حالت می توانیم کسانی که شرایط مالی مناسبی ندارند را کمک کنیم تا ترک کنند. ما باید شرایطی داشته باشیم تا خانواده های معتادین را هم در طی درمان کمک رسانی کنیم. ومهمترین هدف ماحمایت وپیگیری بعدازخروخ ازکمپ است که بتوانیم مشغول به کارشان کنیم تابرگشت دوباره نداشته باشند.

    سخن پایانی اگر دارید بفرمایید.

    عاجزانه از تمام کارخانه داران وتمام اصناف ومسئولین محترم خواهش می کنم که ما راحمایت کنند تا بتوانیم باهم یک کار خیر وعام المنفعه انجام دهیم. من مطمئنم که باساخت این موسسه به کمک شما، موسسه نمونه استانی خواهد شد.

    دعاگوی شما وخانواده وفرزندانتان خواهیم بود، چون بی شک ماافتادگان به پاخواسته ودلشکسته وبهبود یافته دعایمان راخداوند اجابت می کند. دعای خیرمان بدرقه زندگی شماخوبان انشالله!

    مخاطبان ما چطور می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

    عزیزان می توانند ازطریق واتساب و ایتا با شماره: ۰۹۳۵۷۲۳۸۹۱۴ تماس حاصل نمایند.

     

    برچسب ها

    کمپ کوروش

    اسماعیل تاجری

    موسسه ترک اعتیادخانه طلوع خورشید

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "