اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • برند جدید موبایل هانوفر؛ ایرانی اما با کیفیت!

    1402/8/10

    مقاله ای تخصصی ازجناب بهزاد رشیدزاده درخصوص تولید گوشی برند ایرانی برای مطالعه این مطلب ارزشمند با ما همراه باشید:

    موبایل هانوفر،برند جدیدی که با گوشی های فیچرفون شروع می‌کند وبا گوشی‌های هوشمند ادامه میدهد.

    گوشی‌فیچرفون، یا همان‌‌ گوشی دکمه ای، دردنیای امروز هنوزهم جای خود را دارد. بسیاری از مردم به دلایل مختلف از این گوشی‌ها استفاده میکنند. به عنوان مثال سالمندان برای سهولت دراستفاده ویا افرادی که ازگوشی هوشمند استفاده می‌کنند و نیاز به یک گوشی دیگربا طول عمربیشتر باتری دارند؛ازآن بهره میبرند.

    اما آیا‌ گوشیهای فیچرفون بدون تغییر باقی میمانند؟

    خیر،برند جدید‌موبایل هانوفر‌نشان داده است که می‌توان با تولید گوشی‌دکمه ای نیز تحولات جالب و جذاب را رقم زد.

    بررسی ویژگیهای موبایل هانوفر

    موبایل هانوفر،برند جدیدی که قصد دارد بازار گوشی فیچرفون را تغییردهد.

    این برند درتولید گوشی‌های فیچرفون،مزایای زیررا دارد:

     قیمت پایین

    طول عمربالای باتری

    سادگی استفاده و کارایی بالا

     حفظ حریم خصوصی

     جنس بدنه با کیفیت وبا دوام

     طراحی دلنشین وخوش ساخت

     گارانتی و خدمات پس ازفروش

    درادامه قصد داریم به بررسی جزئیات و ویژگی‌های منحصر به فرد برند هانوفربپردازیم:

    قیمت پایین گوشی‌های برند هانوفر

    موبایل هانوفردرتلاش برای ارائه گوشی‌هایی با قیمت مناسب، از راهبردهای مختلفی استفاده می‌کند. یکی از اصلی‌ترین راهبردها در این زمینه، بهینه‌سازی هزینه‌های تولید است. برند هانوفربا بهره گیری از فناوری‌ها و روش‌های تولید پیشرفته و کارآمد، قادر به کاهش‌هزینه‌های تولید شده است. همچنین،همکاری با تولیدکنندگان قطعات ومواد اولیه با قدرت تامین بالا و منابع قوی، قیمت­های رقابتی را به مشتریان ارائه می دهد.

    طول عمر بالای باتری موبایل هانوفر

    یکی ازنقاط قوت اصلی برند هانوفر، عمرباتری بسیار قابل توجه وکارایی بالای آن است. باتری‌های گوشی‌های فیچرفون هانوفرازنوع لیتیوم یون هستند که دارای ظرفیت بالا و مصرف کم انرژی هستند. آن‌ها می‌توانند تا چند روز با یک بار شارژ کامل، کار کنند. علاوه بر این،فیچرفون های هانوفردارای صفحه نمایش کوچک‌تروسخت‌افزارساده‌ترهستند که نیازبه کم‌ترین توان مصرفی دارند.بنابراین، هانوفر به شما این امکان را می‌دهند که با خیال راحت وبدون نگرانی از شارژمکررباتری، ازگوشی خوداستفاده کنید.

    سادگی استفاده و کارایی بالای فیچرفون های هانوفر

    یکی دیگر ازمزایای گوشی های فیچرفون برند هانوفر این است که برای استفاده کنندگانی طراحی شده‌اند که به دنبال تجربه‌ای ساده و کارآمدهستند. فیچرفون‌های هانوفر دارای منوی ساده و دکمه‌های فیزیکی هستند که به شما اجازه می‌دهند که به راحتی و سرعت به قابلیت‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.آن‌هاهمچنین دارای صدای بلند وکیفیت صوت خوب هستند که به شما این امکان را می‌دهند که با صدای واضح و روشن با مخاطبین خود تماس بگیرید. همچنین این گوشی‌ها دارای قابلیت دو سیم کارت همزمان فعال هستند. بنابراین،موبایل هانوفر به شما این امکان را می‌دهد که با سادگی و کارایی بالا، از گوشی خود بهره ببرید.

    حفظ حریم خصوصی موبایل هانوفر

    امنیت اطلاعات شخصی برای برند هانوفر به عنوان یک نقطه قوت بزرگ تلقی می‌شود. هانوفر به حریم خصوصی هرفرد احترام می‌گذارد وسعی می‌کند اطلاعات شخصی کاربران را به شکلی حفظ کند که به کاربران این اطمینان را بدهد که اطلاعات شخصی آنها درامان است.

    جنس بدنه با کیفیت تولیدات برند هانوفر

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های‌موبایل هانوفر،جنس بسیارباکیفیت آن است؛ که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است ورنگ پایداری‌هم دارد. برندهانوفربرای این منظورازمواد پلاستیک سخت ومقاوم درساخت بدنه‌ی گوشی‌های خود استفاده می‌کندکه دوام بالایی دارند. درعین حال این بدنه مقاوم بسیار سبک است که باعث سهولت دراستفاده کاربران می‌شود.

    طراحی دلنشین و خوش ساخت موبایل هانوفر

    برای برند هانوفر،طراحی دلنشین و خوش ساخت بودن محصولات بسیار مهم است. به طوری که در طراحی ظاهری گوشی ازفرم‌ها و خطوطی استفاده کرده که آرامش و روحیه مثبت را به کاربران منتقل کند. همچنین برای خوش ساخت بودن محصولات خود به مواردی مانند موقعیت مناسب دکمه ها، وزن سبک وراحتی در نگه‌داری واستفاده پرداخته است.این ویژگی‌ها با رنگ‌های زیبا و متنوع همراه شده تا به آن­ها ظاهر جذاب‌تری بدهد.

    گارانتی و خدمات پس از فروش برند هانوفر

    موبایل هانوفربه شما گارانتی 18ماهه برای گوشی‌های خود ارائه می‌دهد که در صورت بروزهرگونه خرابی یا نقص فنی، می‌توانید گوشی خود را به مرکز خدمات پس ازفروش هانوفر ببرید و از تعمیر رایگان یا تعویض قطعات بهره­مند شوید. همچنین هانوفر به شما امکان تعویض گوشی را تا 6 ماه پس از خرید می‌دهد که در صورت عدم رضایت از گوشی خود،می‌توانید آن را با گوشی دیگرازهمان برند یا برند دیگرتعویض کنید. برای استفاده ازاین خدمات، کافی است که فاکتور خرید و کارت گارانتی را هنگام مراجعه به مرکز خدمات به همراه داشته باشید.با این شرایط هانوفرگوشی‌های فیچرفون خود را با کیفیت بالا و بسیار قابل اعتماد ارائه می‌دهد.

    چرا برند هانوفر یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در ایران است؟

    برند هانوفربا کیفیت برتروقیمت مناسب خود می‌تواند جایگاهی عالی در بازار موبایل کسب کند. طراحی زیبا،بدنه با کیفیت،عمربلند باتری، عملکرد سیستم عامل بی‌نقص وامنیت ضمانت شده از ویژگی‌های ممتازهانوفراست. با داشتن این برند،شما می‌توانید استفاده از یک گوشی دکمه‌ایی کارآمدراتجربه کنید.

    موبایل هانوفر قرار است در آینده‌ای نزدیک محصولات جديدي را با قابليت‌هاي بيشتروقيمت مناسب عرضه كند. برای آشنایی بیشتر با محصولات وخدمات این برند، شما می‌توانید به وبسایت‌هانوفر‌مراجعه کنید.

    مهندس بهزاد رشیدزاده، موسس شرکت پارس پردازش چهل چشمه، یکی از‌بهترین شرکت‌های وارد کننده موبایل، با افتخار برند هانوفررا ثبت ملی کرده است. دراین مجموعه علاوه برموبایل هانوفر،مجموعه فروشگاه شارموب‌ نیز در حال کار می‌باشند که امکان‌خرید ارزان موبایل‌را با شرایطی بسیار مناسب فراهم می‌کند. جدا ازاین دو، شرکت موبایل آلفا‌ نیزدراین ساختمان فعالیت دارد. شماره، ایمیل و اینستاگرام این مجموعه به صورت زیرمی باشد.

    آدرس:

    تهران، خیابان حافظ، نرسیده به انقلاب، دست چپ بن بست حیات، پلاک 12

    آدرس سایت:

    https://hanofer.net/

    https://sharmob.com/ 

    آدرس اینستاگرام:

    https://instagram.com/shar.mob

    پست الکترونیک:

     mailto:info@sharmob.com

    شماره تماس:

    021-52431

     

    برچسب ها

    مهندس بهزاد رشیدزاده

    هانوفر

    گوشی برند ایرانی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "