اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • ایران محمدی، مدیر مجموعه خاطر نشان کرد:

    ایلیاچرم، تولید و عرضه بهترین محصولات چرم در ایران

    ایران محمدی، دارای لیسانس علوم اقتصادی گرایش بازرگانی است. وی مدیریت برند ایلیا چرم در فردیس را بر عهده دارد. ایلیا چرم در حال حاضر از 12 نیروی توانمند برخوردار می باشد که چرم را به صورت دست دوز تولید می کنند. در واقع ۹۰ درصد محصولات به صورت دست دوز تولید می شود که در سطح کشور از نظر کیفیت و ضمانت، کم نظیر است. در همین رابطه خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر زبده و توانمند گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

    1402/8/10

    مجموعه ایلیا چرم از چه نوع موادی برای تولید محصولات استفاده می‌کند؟

    همواره از بهترین متریال و چرم برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنیم. چرم مورد استفاده ما داخلی است؛ چون چرم ایران در گذشته یکی از بهترین چرم‌های دنیا بوده است و قدمت هزار و پانصد ساله دارد. در گذشته از این چرم برای لباس و کفش و سلاح استفاده می‌کردند. سطح کیفیت آن بالاست و ما نیز از این چرم‌ها استفاده می‌کنیم.

    به تنوع محصولات و خلاقیتی که در فرآیند تولید به کار می گیرید، اشاره نمایید.

    در تولیدات ایلیا چرم، تنوع کاری فراوانی وجود دارد. حتی از خرده‌چرم‌ها نیز استفاده و به‌گونه‌ای آن ها را بازیافت می‌کنیم. تولیدات ما شامل: جاکلیدی، جاکارتی، کیف پول، کیف مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه، کیف اداری یا دیپلمات، کمربند و دستبند است. همچنین شاخه‌های مختلف و گسترده‌ای در تولید داریم.

    چه ویژگی خاصی در چرم طبیعی وجود دارد؟

    چرم طبیعی، انرژی مثبت خاصی نسبت‌به چرم‌های صنعتی دارد و احساس بسیار خوب و آرامش‌بخشی در انسان ایجاد می‌کند. همچنین به هر شکلی استفاده شود، در استایل بسیار شیک و جذاب است.

    رضایت مصرف‌کنندگان از محصولات تولیدی ایلیاچرم را چگونه ارزیابی می کنید؟

    تعداد کسانی که مشتری ثابت می‌شوند، همواره رو به افزایش است. کسی که اولین بار خرید می‌کند، ما را به دوستان و خانواده خود نیزمعرفی می‌کند و این موضوع به‌صورت زنجیره‌وار ادامه پیدا می‌کند.

    این موضوع، کیفیت چرم و کار را نشان می‌دهد که موجب می‌شود به‌صورت تصاعدی مشتریان افزایش پیدا کنند. این نظر لطف هموطنان عزیز ماست و برای ما مایه مباهات و موجب افتخار است که به آن ها خدمت‌رسانی کنیم.

    ضمن تشکر از سرکارعالی، سخن پایانی خود را برای مخاطبان ما عنوان کنید.

    از تمام دوزندگان صنعت چرم که در ایلیاچرم فعالیت می‌کنند و همواره در کنار ما بوده‌اند و با کار خوبشان موجب پیشرفت مجموعه گردیده اند کمال تشکر را دارم؛ همچنین از همسرم مهندس جمال میکائیلی که همیشه در تمام مراحل در کنار بنده و پشتوانه‌ام بوده‌اند، سپاسگزارم. موفقیت امروز خود را مدیون زحمات همسرم هستم. ایشان من را به سمت استعدادم هدایت کردند و توانستم مهارت خود را ارتقاء دهم. در پایان از خانواده‌ام که از نظر مالی حمایتم کردند و در کنارم بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

    راه ارتباطی و ساعت کاری مجموعه ایلیاچرم را ذکر فرمایید.

    نشانی: فردیس، سه‌راه حافظیه،‌ بلوار ثابتی، به سمت ۱۶متری طالقانی، جنب باشگاه فداییان، ایلیاچرم

    شماره تماس: ۰۹۱۹۴۷۳۹۹۸۷

    ساعات فعالیت:

    صبح‌ها ۹ لغایت ۱۴ و عصرها ۱۸ لغایت ۲۲



    برچسب ها

    ایران محمدی

    ایلیا چرم

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "