اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • آینده تولید تلفن همراه ایرانی را بسیار روشن و امیدوار کننده می‌بینم

    1402/8/11

    افتخار این را داشتیم تا بار دیگر در حضور مهندس بهزاد رشیدزاده، یکی از موفق‌ترین واردکنندگان و تولید کنندگان بازار موبایل ایران باشیم. ایشان موسس شرکت پارس پردازش چهل چشمه، یکی از بهترین شرکت‌های وارد کننده موبایل، با افتخار برند هانوفر،برند تولید تلفن همراه ایرانی را ثبت ملی کرده است. در ادامه توجه شما را به مصاحبه با ایشان جلب می‌نماییم.

    شرکت شما قرار است چه محصولاتی تولید کند و این محصولات چه قابلیت‌های خاصی دارد؟

    ما قصد داریم در برند هانوفر ابتدا با گوشی‌های فیچرفون شروع کنیم.

    ما معتقدیم که گوشی‌ دکمه‌ای همچنان جایگاه خود را در بازار تلفن همراه دارد. بیشتر کاربران ما افرادی هستند که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و نیاز به یک گوشی دیگر با طول عمر بیشتر باتری دارند؛ که فیچرفون بهترین گزینه برای آن‌هاست. و دیگر کاربران ما، سالمندان هستند که برای سهولت در استفاده، از گوشی دکمه‌ای استفاده می‌کنند.

    ما برای رفع نیاز کابران خود، گوشی‌های دکمه‌ای را با طرح‌های ساده، باکیفیت و امنیت ضمانت شده تولید کرده‌ایم. همچنین این گوشی‌ها دارای باطری قوی و مقاوم هستند که پس از یک بار شارژ کامل می‌توانند تا چند روز استفاده معمولی، بدون شارژ مجدد کار کنند.

    برنامه شما برای ایجاد مزیت رقابتی و تفاوت نسبت به رقبای داخلی و به خصوص خارجی خود چیست؟

    تمرکز بر بازار داخلی: ما در مجموعه برند هانوفر سعی می‌کنیم که بازار داخلی را به عنوان بازار اصلی و هدف خود در نظر بگیریم و با شناسایی نیازها، خواسته‌ها و علایق کاربران ایرانی، محصولاتی را طراحی و تولید کنیم که با آن‌ها همخوانی داشته باشند.

    ارائه قیمت مناسب و رقابت‌پذیر: ما سعی می‌کنیم که با کاهش هزینه‌های تولید و بهینه‌سازی فرآیندهای تولید، قیمت موبایل هانوفر را بسیار مناسب و رقابت‌پذیر قرار دهیم. همچنین با استفاده از برنامه‌های تخفیف، جایزه، هدیه و اقساط، شرایط خرید را برای مشتریان آسان‌تر و جذاب‌تر کنیم.

    افزایش کیفیت و قابلیت‌های محصولات: ما سعی می‌کنیم با افزایش کیفیت و قابلیت‌های گوشی‌های خود، با رقبای خود از نظر فنی و عملکردی رقابت کنیم. همچنین با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، برند هانوفر را به روز و جذاب نگه داریم. برای این منظور، از تحقیق و توسعه، آزمایش و ارزیابی، آموزش و آگاهی‌رسانی، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و حضور در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فناوری استفاده می‌کنیم.

    یکی از دغدغه های مهم امروز کابران تلفن همراه، حفظ اطلاعات شخصی آن‌هاست، برای این موضوع چه تدبیری اندیشیده اید؟

    برای برند هانوفر حفظ حریم خصوصی کابران بسیار حائظ اهمیت است و ما سعی می­کنیم اطلاعات شخصی کاربران را به شکلی حفظ کنیم که به کاربران این اطمینان را بدهیم که اطلاعات شخصی آن­ها در امان است. از طرفی ما بایستی اطلاعات شخصی کاربران را با استفاده از روش‌های رمزنگاری قوی و پیشرفته، در محصولات خود رمزگذاری کنیم. این باعث می‌شود که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن گوشی، اطلاعات شخصی کاربران قابل دسترسی و خواندن نباشند.

    می‌دانید که ارائه خدمات پس از فروش مناسب همواره یکی از چالش‌های بازار تلفن همراه بوده است. قصد دارید چه نوع خدمات پس از فروش و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهید تا رضایت آن‌ها را جلب کنید؟

    گارانتی 18 ماهه موبایل هانوفر: ما تضمین می‌کنیم که گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت، دارای کیفیت بالا و بدون عیب و نقص هستند. اما در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سخت‌افزاری در دوره گارانتی، مسئول تعمیر یا تعویض رایگان آن هستیم. همچنین قطعات اصلی و تایید شده را برای تعمیر گوشی‌ها استفاده می‌کنیم.وحتی پس از دوره گارانتی، امکان استفاده از خدمات تعمیر و دریافت قطعات اصلی امکان پذیر است.

    پشتیبانی مشتری توسط تیم برند هانوفر: ما سعی می‌کنیم که به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، به سوالات، درخواست‌ها و شکایات مشتریان پاسخ دهیم. برای این منظور، از راه‌های مختلف ارتباطی مانند تلفن، پاسخگوئي خودكار، پيامك، پست الكترونيكي، شبكه‌های اجتماعي و وبسایت استفاده مي‌كنیم. همچنین از نظرات و پیشنهادات مشتریان برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده مي‌كنیم.

    از نظر شما آینده تولید تلفن همراه ایرانی چه خواهد بود؟

    آینده تولید تلفن همراه ایرانی را بسیار روشن و امیدوار کننده می‌بینم.معتقدم که با حمایت مردم و مسئولین، صنعت تولید موبایل در کشور ما می‌تواند به رشد و پیشرفت بی‌سابقه‌ای دست یابد و با رقبای جهانی خود رقابت کند. همچنین اعتقاد دارم که با استفاده از فناوری‌های جدید و نوآورانه، تولیدکنندگان موبایل ایرانی می‌توانند گوشی‌هایی را طراحی و تولید کنند که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد، جذاب و کاربردی باشند.

    در پایان ایشان خاطر نشان کردند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا بخشی از نیاز بازار موبایل ایران به گوشی‌ دکمه‌ای را رفع کنند.

    در مجموعه ایشان علاوه بر برند موبایل هانوفر و شرکت پارس پردازش چهل چشمه، مجموعه فروشگاه شارموب نیز در حال کار می­باشند که امکان خرید ارزان موبایل را با شرایطی بسیار مناسب فراهم می‌کند. شماره، ایمیل و اینستاگرام این مجموعه به صورت زیر می­باشد. 

    آدرس:

    تهران، خیابان حافظ، نرسیده به انقلاب، دست چپ بن بست حیات، پلاک 12

    آدرس سایت:

    https://hanofer.net/

    https://sharmob.com/

    آدرس اینستاگرام:

    https://instagram.com/shar.mob

    پست الکترونیک:

     mailto:info@sharmob.com

    شماره تماس:

    021-52431

     

    برچسب ها

    هانوفر

    شرکت پارس پردازش چهل چشمه

    بهزاد رشیدزاده

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "