رضایت مشتریان،عامل اصلی موفقیت موبایل یعقوبی

1402/8/13

افتخار این را داشتیم تا گفتگویی با جناب مجتبی یعقوبی مدیر فروشگاه موبایل یعقوبی دراستان البرزمصاحبه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به این مصاحبه اختصاصی جلب می‌نماییم:

خودتان را برای مخاطبین ما معرفی نمایید.

مجتبی یعقوبی مدیرفروشگاه موبایل یعقوبی هستم.

ازتجربیات خود دراین حیطه بفرمایید.

درتمام این سال‌ها عامل موفقیت من رضایت مشتریانم بوده است حتی اگر در بعضی از کارها ضرر کردم سعی کردم که مشتری راضی از مغازه من برود.

چه شد که وارد این حوزه کاری شدین؟

من درجوانی درسوپرمارکت پدرم کار می‌کردم ودو نفرازدوستانم به من پیشنهاد دادند که وارد این شغل شوم و بعد ازعلاقه مندی و نیازمردم به گوشی‌های هوشمند که هرکسی باید داشته باشه بسیارخوشحال هستم که بتوانم به مردم عزیزکشورم خدمت کنم.

ازخدماتی که درفروشگاه ارائه می‌دهید توضیحی داشته باشید.

ارائه گوشی با برندهای مختلف ازجمله سامسونگ،شیائومی،اپل،هواوی و برندهایی مثل نوکیا و غیره را دارم.

ارائه لوازم جانبی شامل قاب، گلس،شارژر،باتری وغیره را برای عزیزان دارم.

همچنین تعمیرات موبایل هم به صورت سخت افزار و نرم افزار انجام می‌شود.

اهداف بلند مدت شما چیست؟

درآینده نزدیک درنظر دارم شعبه جدیدی افتتاح کنم، تا بتوانم بیشتربه عزیزان دراین عصر تکنولوژی خدمات داشته باشم.

راه‌های ارتباطی با شما:

آدرس:انتهای کیانمهر،شهرک مهدی آباد،خیابان انقلاب،نبش کوچه ولیعصر

شماره تماس:

۰۹۱۲۸۶۷۵۳۵۹

۰۹۳۵۱۶۱۹۰۶۶ تلگرام و برنامه های اجتماعی

برچسب ها

مجتبی یعقوبی

موبایل یعقوبی

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "