اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • گفتگو جام جم البرز با دکتر سید حسن موسوی

    1402/8/14

    افتخار این را داشتیم تا با دکتر سید حسن موسوی رادیولوژیست در استان البرز گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی جلب می‌نماییم:

    موسسه رادیولوژی یک مجموعه پزشکی است که خدمات متنوعی در زمینه رادیولوژی و سونوگرافی ارائه می‌دهد.این مجموعه شامل تجهیزات پیشرفته و تخصصی است که توسط تیمی از پزشکان متخصص و حرفه‌ای اداره می‌شود.یکی از بهترین رادیولوژیست‌ها در کرج، دکتر سید حسن موسوی است که با داشتن تجربه و تخصص بالا، بهترین خدمات رادیولوژی را در این مجموعه ارائه می‌دهد.

    جناب دکتر معرفی جامعی از خودتان بفرمایید.

    به نام خدا سید حسن موسوی هستم فارغ التحصیل سال 82 ازعلوم پزشکی ایران2سال بعد از خدمت طرح پزشکان، به صورت قراردادی در بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد و بیمارستان امام حسن مجتبی نظرآباد در قسمت پزشک اورژانس به مدت 7سال مشغول به خدمت بودم. در سال 91 در رشته تخصصی رادیولوژی در شهر تبریز که یکی از قطبهای مهم رادیولوژی کشور است پذیرفته شدم.ودر دوران رزیدنتی افتخار شاگردی اساتید مجربی همچون جناب دکتر رضا جواد‌ رشید، دکتر محمد کاظم طرزمنی، دکتر مسعود پورعیسی، دکتر محمد حسین  دقیقی و دکتر پریسا حاج علی اوغلی را داشتم.

    پس از پایان تخصص، طرح تخصصی خود را در شهر دامغان گذراندم و در سال 1397به عنوان پزشک نمونه شهر برگزیده شدم.

    در حال حاضر با اینکه در رشته تخصص خود مشغول هستم هیچگاه تجربه‌های ارزشمند کار در اورژانس بیمارستان را فراموش نمی‌کنم تجربیات آن7سال هم اکنون نیز در تشخیص کمک شایانی می‌کند.

    از خدمات مجموعه خودتون برای مخاطبان ما بفرمایید.

    در مجموعه رادیولوژی خدمات متنوعی ارائه می‌شود که شامل انواع تست‌های رادیولوژی مانند اشعه ایکس، سونوگرافی ماموگرافی، سیتی اسکن و ام آر آی (MRI)می‌شود. این تست‌ها به منظور تشخیص و پیشگیری از بیماری‌ها و همچنین برای وضعیت سلامتی بیماران استفاده می‌شود.

    متخصص رادیولوژی به همراه کارشناسان مستقر در کلینیک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری روز تصاویر با کیفیت و دقت بالایی را ارائه می‌دهند.

    کلینیک رادیولوژی اینجانب مجهز به دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال و پانورکس ساخت ایتالیا و سونوگرافی هیتاچی با6 پروب ساخت ژاپن است که همگی تجهیزات از پیشرفته‌ترین تکنولوژی بهره‌مند هستند.

    علاوه بر به روز بودن تجهیزات، تخصص، تجربه، اخلاق و وجدان کاری پزشک متخصص نیز بسیار تاثیرگذاراست.

    من بر این باور هستم که پزشک باید برای بیمار وقت بگذارد، زیرا پرسش و پاسخ از بیمار( شرح حال گرفتن) خود عامل مهمی در تشخیص صحیح بیماری می‌تواند باشد.

    بنده در بسیاری موارد، مشاوره لازم را نیز به بیماران ارائه می‌دهم تا روند درمان خود را به درستی طی کنند و در این مسیر آرامش داشته باشند.

    درمورد سونوگرافی واژینال برای اطمینان بیمار، همراه نیز اجازه ورود به اتاق سونوگرافی را دارد. همچنین شلوار مخصوص در اختیار بیمار قرار می‌گیرد و بخش اصلی کار توسط کارشناس خانم انجام می‌شود، بنده فقط مانیتور را بررسی می‌کنم.

    با چه بیمه‌هایی قرارداد دارید؟

    فعلاً با بیمه تامین اجتماعی قرارداد بسته‌ایم.

    راه‌های ارتباطی خودتان را برای مخاطبین ما بفرمایید:

    برای راحتی مراجعین عزیز مجموعه از 8صبح تا 8 شب هر روز هفته امکان تماس وجود دارد.

    آدرس: ابتدای خرمدشت خیابان ولیعصر ساختمان کوثر طبقه 3 واحد 18

    شماره‌های تماس:

    02634803383

    02634800476

    09201244038

     

    برچسب ها

    دکتر سید حسن موسوی

    رادیولوژیست

    علوم پزشکی ایران

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "