هدفم تهیه بهترین محصولات ارگانیک را برای انواع مدل های پوست

1402/8/14

افتخار این را داشتیم تا با فرح اوینی، مخترع کرم‌های ارگانیک در استان البرز گفت و گوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی جلب میکنیم :

خودتان را برای مخاطبین ما معرفی نمایید.

بنده فرح اوینی هستم مخترع کرم‌های دست و صورت و بدن، بر پایه گیاهی ارگانیک  در  دسته محصولات مراقبتی، زیبایی و درمانی.

شکل این کار از کجا در ذهن شما نقش بست؟

آن چیزی که باعث می‌شود یک محصول اختراع شود نیاز است.

نیاز پوستی من باعث شد که من تحقیق و پژوهش کنم و بتوانم به محصولی دست پیدا کنم که عطش پوست من که نیاز به یک آبرسان داشت را برطرف کند و سال ۸۸ موفق به تولید اولین کرم خودم شدم.

در مورد محصولات خود توضیحی بدهید؟

محصولات شرکت آوینا شکوه مهردر دسته مراقبت و زیبایی شامل آبرسان، نرم کننده ، مرطوب کننده، ترمیم کننده و کرم‌های ضد لک و روشن کننده است که خیلی نسبت به کرم‌های دیگر بازار متفاوت است به علت اینکه فاقد هیدروکینون می باشد که بسیار برای پوست مضر بوده. کرم تولید شرکت ما دارای دو ماده فوق العاده چون کورکومین و آربوتین آلفا و سایر روغن‌های گیاهی است.

همچنین کرم لیفت که می‌تواند به پوست حالت ارتجاعی دهد و کسانی که از این محصول استفاده کردند گفتند قبلاً از بوتاکس استفاده می‌کردند و وقتی که این کرم را به همراه کرم ضد چروک به صورت ترکیبی استفاده کردند دیگر نیازی به بوتاکس پیدا نکردند.

همچنین کرم ترک کف پا که این مشکل را کاملاً درمان و برطرف می‌کند و رضایتمندی زیادی داشته است.

کرم بعدی کرم ترمیمی برای اگزما و پسوریازیس است و کرمی که برای زخم بستر و سوختگی استفاده می‌شود.

فرق کرم با پماد این است که پماد یک فاز دارد و کرم دو فاز دارد.

طبق تحقیقی که انجام گرفت مشاهده کردم  برای درمان سوختگی بیشتر پماد تولید می‌شود اما چیزی که اتفاق افتاده این است که آب آن قسمت سوخته در لایه پوست از بین رفته و در تست بالینی مشاهده کردم خانمی که با آب جوش بالای ۷۰ درجه سوخته بود در ۱۴ روز و با همین کرم درمان شد.

همچنین در زمینه زخم بستر تست بالینی بسیار اثر بخش داشته ایم، بعضی از مشتریان آنقدر بزرگوارن که رضایتمندی خود را در غالب ویدئو  ارسال کردند که این موضوع باعث می‌شود مسیر پیش روی من به عنوان یک مخترع روشن و روشن تر گردد.

از محصولات دیگر شرکت کره بدن است که نرم کننده عالی برای بعد از اصلاح شیو و لیزر است.

همچنین کسانی که بعد از حمام احساس کشیدگی در پوست خود دارند می‌توانند از این کره بدن استفاده کنند.

از دیگر محصولات شرکت ما سرم ویتامین سی است که  علاوه بر ویتامین سی از ترکببات بینظیر ویتامین ب ۵ و شفاف کنندگی پوست و اسید هیالورونیک برخوردار است.

اغلب محصولات بازاری دارای الکل، وازلین و پارافین  و سایر مواد شیمیایی هستند شرکت من این ادعا را دارد که تمام محصولات فاقد مواد شیمیایی است.

مواد پایه‌ای محصولات شرکت شامل؛ کره گیاهی شی باتر، کره کاکائو و موم زنبور عسل است و در بخش درمانی شامل روغن های حیوانی مانند روغن شترمرغ می‌شود.

علاوه بر آن طبق یکی از پژوهش‌هایی که انجام داده‌ام و برای انجام آن مسر هستم این بوده که به لحاظ اثر گذاری هر چه بهتر، همواره بفکر ارتقا محصولات باشم.

کرم دیگر برای خشکی واژن بانوان است که تست بالینی روی آن انجام شده و توسط دکتر زنان هم تایید شده است.

از اهداف خود برای شرکتتان بگویید.

هدف من این است که بتوانم بهترین محصولات ارگانیک را برای انواع مدل های پوست تهیه کنم که در بخش درمانی بیشترین اثر و کمترین ضرر را داشته باشد.

شرکت من  برای محصولات از نگهدارنده پارابن استفاده نمیکند و از ماده ای استفاده می شود که ضرر نداشته باشد.

هدف من این است که به عنوان یک ایرانی بتوانم این محصولات را به خارج از کشور هم ارسال کنم.

پیشنهاد من این است که مسئولین محترم یک کارگروه شامل اداره مالکیت های معنوی و سازمان صمت و سازمان دارو ایجاد کند تا به امور مربوط به شرکت های فناوری مثل ما رسیدگی کنند.

جهت دسترسی به محصولات شرکت آوینا شکوه مهر که دارنده گواهینامه ثبت اختراع می باشد عزیزان می‌توانند از سراسر ایران سفارش مورد نظرشان را از طریق پیج و شماره تماس انجام دهند.

راه‌های ارتباطی:

شماره تماس:

۰۹۰۱۳۳۴۲۵۷۹

سایت:

farahevini.ir

اینستاگرام:

evina.cream


برچسب ها

فرح اوینی

شرکت آوینا شکوه مهر

کرم‌های ارگانیک

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "