اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • رونمایی از پوستر‌های هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر و هفتمین جشنواره مطبوعات استان البرز

    استاندار البرز گفت: در بطن محور‌های برگزاری جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر، ۳ موضوع غزه و اتفاقات فلسطین، انتخابات و امیدآفرینی و اعتمادافزایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    1402/8/14


    به گزارش جام جم البرز،مجتبی عبداللهی در مراسم رونمایی از پوستر‌های هفتمین جشنواره مطبوعات استان و هشتمین جشنواره ابوذر گفت: فعالان عرصه رسانه در استان، همواره همراه، همدل و مقتدر، مسیر اطلاع رسانی، امیدآفرینی و تبیین گری را در پیش گرفته اند که این هم افزایی‌های آگاهانه جای قدردانی دارد. 

    وی گفت: اکنون که دشمنان با ابراز‌های پیشرفته و صرف هزینه‌های هنگفت درصدد نشر اخبار با هدف تفرقه‌افکنی، فتنه گری و رسوخ در افکار عمومی بویژه جوانان دارد، رسانه‌ها هوشیار و آگاه پای کار ایستاده اند و با اشراف به مسئولیت خطیر خود، فعالیت می‌کنند.

    عبداللهی ادامه داد: جای خرسندی دارد که وحدت و همدلی در استان ریشه دوانده و در ابعاد مختلف، کارگشا و موثر واقع شده که می‌توان برگزاری جشنواره‌های مطبوعات و ابوذر را نمودی بر این مدعا دانست.

    وی گفت: رسانه‌های استان نیز همانند مسئولان البرز، جهادی و انقلابی و در سایه وحدت و مودت بدنبال امید آفرینی، تبیین گری و اعتماد افزایی هستند.

    استاندار البرز افزود: فعالان فرهیخته عرصه رسانه در استان با حفظ ماهیت مطالبه گری که امانتی از سوی مردم است، مسئولان را مساعدت و همراهی می‌کنند تا به مشکلات و موضوعات اشراف یابند و به روند رسیدگی به آن‌ها سرعت بخشند.

    وی گفت:محور‌های این جشنواره ها، دغدغه‌های مهم استان و کشور را مورد هدف قرار داده اند و نگاه رسانه‌ها را به این موضوعات حائز اهمیت، معطوف می‌کنند. 

    عبداللهی افزود: انتظار می‌رود در بطن این محور ها، ۳ موضوع غزه و اتفاقات فلسطین، انتخابات، امیدآفرینی و اعتمادافزایی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

    وی گفت: امید است طبق وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تا ۲۵ سال آینده هیچ اثری از رژیم صهیونیستی در دنیا باقی نماند.

    استاندار البرز افزود: از سوی دیگر انتخابات مهم و سرنوشت سازی را در پیش داریم چراکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، این دوره مشارکت مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است و متولیان برگزاری باید تمام تلاش خود را برای بسترسازی مناسب متمرکز کنند.

    وی گفت: رسانه‌های استان می‌توانند با روشنگری، اطلاع رسانی از دستاورد‌های نظام و انقلاب، اعتمادسازی و امید آفرینی کنند.

    عبداللهی افزود: میزان مشارکت مردم البرز در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ۲۸ درصد بوده که باید دست در دست هم دهیم و این میزان را افزایش دهیم.

    برچسب ها

    جشنواره ابوذر استان البرز

    جشنواره مطبوعات البرز

    استاندار البرز

    مجتبی عبداللهی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "