اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • مسیر ویژه اتوبوسرانی از حصارک تا شهید سلطانی

    رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس حدفاصل حصارک تا پایانه شهید سلطانی خبر داد.

    1402/8/15

    به گزارش جام جم البرز، حسین مهاجری گفت: اين اقدام در راستاي اجراي سياست‌هاي شورای دوره ششم و مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگاني و ارائه تسهيلات مناسب به شهروندان و همچنين اصلاح الگوي مصرف استفاده از معابر شهر است.

    وی افزود: کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز که پس از عبور از ۱۷ ایستگاه‌ (مجموعا ۳۴ ایستگاه در دوطرف) به ایستگاه پایانه شهید سلطانی ختم می شود.

    مهاجری ادامه داد: اجرای این طرح از میدان حصارک آغاز و تا پل فردیس ادامه دارد و طول پروژه حدود ۳۰ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است.

    وی با اشاره به اصلاح هندسی برخی از نقاط پروژه افزود: سه راه پست خانه و ابتدای بلوار گلستان و لوپ سه راه گوهردشت از نقاطی هستند که در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی این مسیر هستند.

    مهاجری تصریح کرد: اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو در خیابان شهید بهشتی، سرفاصله زمانی اتوبوس ها در آن مسیر کاهش یابد و سطح سرویس مناسبی از حمل و نقل عمومی در اختیار شهروندان محترم قرار گیرد.

    به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ با اجراي اين مسير ويژه، سرعت و مطلوبيت ناوگان حمل و نقل همگاني در این مسیر كه يكي از مسيرهاي شرياني شبكه معابر کرج محسوب مي‌شود، افزايش و زمان سفر در اين محدوده كاهش مي‌يابد.

    برچسب ها

    شورای اسلامی شهر کرج

    حسین مهاجری

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "