اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • کرجی‌ها روزی ۳۰ دقیقه مطالعه دارند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز گفت: طبق آمار شهروندان کرجی روزانه ۳۰ دقیقه مطالعه می‌کنند که این شامل منابع چاپی و الکترونیک است.

    1402/8/15

    به گزارش جام جم البرز، سعید جابری انصاری با اشاره به اینکه کرج به عنوان یکی از پنج شهر برگزیده برای پایتختی کتاب ایران معرفی شده، اظهار کرد: با تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته کرج از بین ۱۲ شهر نامزد پایتختی کتاب ایران در فهرست نهایی پنج شهر برگزیده کشور قرار گرفته است.

    وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با اتاق اصناف البرز، از افرادی که علاقه‌مند و مشتاق راه اندازی واحدهای صنفی در حوزه کتاب هستند حمایت شده و مجوزهای فعالیت آنها بدون هیچ مشکلی صادر خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه راه اندازی واحدهای کسب و کار در حوزه کتاب به ارتقای سرانه کتاب و کتابخوانی در استان کمک می‌کند، گفت: شرایط مناسبی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین مردم شهر کرج شکل گرفته و مصوبات خوبی در شورای اسلامی شهر کرج در همین موضوع داشتیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد:  امیدواریم ظرف یکسال آینده شاهد جهش خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی در البرز باشیم.

    این مسئول در پاسخ به اینکه سرانه مطالعه در کرج چقدر است، گفت: طبق آمار شهروندان کرجی روزانه ۳۰ دقیقه مطالعه می‌کنند که این شامل منابع چاپی و الکترونیک است.

    جابری انصاری اضافه کرد: ما در کنار غذای جسم به غذای روح که همان کتاب است هم نیاز داریم به همین دلیل باید زیرساخت‌های لازم برای دسترسی مردم به منابع مطالعه را فراهم کنیم./ایسنا

    برچسب ها

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

    سعید جابری انصاری

    مطالعه

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "