اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

    نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد

    نشست خبری سرهنگ پاسدار احمد خدابنده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خبرنگاران در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد برگزار گردید.

    1402/6/27

    به گزارش جام جم البرز،سرهنگ احمد خدابنده در ابتدای این نشست ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امنیت کنونی کشور را حاصل رشادت‌های شهدا در صحنه‌های مختلف مقاومت دانست و گفت: دشمن بعثی به سرکردگی صدام و با حمایت کشورهایی همچون آمریکا ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس و غیره و  همچنین با هدف اشغال یک هفته‌ای ایران به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران حمله کرده ولی این خیال خام با درایت و فرمان انقلابی حضرت امام  بر دل تمام مستکبرین جهان  داغی بزرگ شد.

    وی افزود یکی از موضوعات مهم در دفاع مقدس ولایت‌پذیری دانست و افزود: آن زمان که ندای ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  در دعوت از ملت  برای دفاع از انقلاب شنیده شد ،  شاهد حضور جوانان و پیران  ، زنان و مردان ولایی ای بودیم که بدون در نظر گرفتن علایق دنیوی خود گوش به فرمان ولی امر داده و  و در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در میدان نبرد حاضر شدند.

     فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس را تشریح نموده و بیان داشت:  در طول مدت هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان تعبیه شده‌است ،  از جمله این برنامه ها  تجلیل از پانصد نفر از رزمندگان شهرستان ، اجرای رزمایش بزرگ فرهنگی رزمی عملیات کربلای یک که با حضور رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا منجر به آزادسازی شهر مهران شد ،  برگزاری سلسله نشست‌های شبی با خاطرات رزمندگان در کلیه پایگاه‌های بسیج، برگزاری یادواره شهدای محلات و آبروی محله ، نمایشگاه دفاع مقدس و همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان می‌باشد.

     شایان ذکر است که رزمایش بزرگ فرهنگی رزمی عملیات کربلای یک یکی از برنامه‌های شاخص این هفته شهرستان می‌باشد که در آن نمایش شبیه‌سازی شده عملیات کربلای یک به‌صورت زنده اجرا می‌شود. این رزمایش از روز جمعه ۳۱ شهریور لغایت ۲ مهر در محل سایت اداری شهرستان نظرآباد دایر می باشد.
    برچسب ها

    سرهنگ احمد خدابنده

    فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "