اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • ساوجبلاغ و چهارباغ آماده فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال می‌شوند

    مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آمادگی شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ در اجرای فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال معرفی مستقیم کارجویان به واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد.

    1402/8/21

    به گزارش جام جم البرز؛ عبدالله دارایی گفت: پس از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان در معرفی کارجویان به واحد‌های تولیدی و صنعتی، این طرح ارزشمند برای معرفی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ با هدایت فرمانداران و همکاری دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایان محترم برگزار خواهد شد.

     

    عبدالله دارایی در ادامه گفت: پیرو دستور استاندار مبنی بر فعال سازی قرارگاه‌های جهادی اشتغال در شهرستان‌های استان در جهت اشتغال زایی برای جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در به کارگیری مشاغل تخصصی و عمومی در واحد‌های تولیدی و صنعتی، در آذر ماه شاهد اجرای این طرح در ساوجبلاغ و چهارباغ خواهیم بود.

     

    عبدالله دارایی با اشاره به برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال در مصلی نماز جمعه کرج گفت: در این فراخوان بیش از ۴۳۰۰ فرصت شغلی برای کارجویان عزیز فراهم شد.

     

    عبدالله دارایی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار شهرستان چهارباغ و با مشارکت گروه‌های جهادی و گروه‌های بسیج و مسئولین محلات چهارباغ، طرح شناسایی خانه به خانه آقایان و بانوان دارای شرایط کار در واحد‌های تولیدی انجام خواهد شد.

     

    وی گفت: در طرح شناسایی خانه به خانه، افرادی که تمایل به کار در واحد‌های تولیدی داشته باشند و فاقد تخصص و مهارت‌های لازم در مشاغل مورد نیاز باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل  فنی و حرفه‌ای استان، امکان آموزش در محل زندگی افراد در رسته‌های شغلی مختلف من جمله جوشکاری، تراشکاری، برق صنعتی و بقیه رسته‌های شغلی فراهم خواهد شد و گواهینامه‌های مهارت برای شرکت کنندگان نیز صادر می‌شود.

     

    مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی‌های بعمل آمده با واحد‌های تولیدی و صنعتی در خصوص امکان آموزش‌های جوار کارگاهی نیز فراهم شده است و کارجویان فاقد تخصص و مهارت بویژه بانوان پس از طی یک دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه، مهارت‌های لازم جهت اشتغال در واحد‌های تولیدی و صنعتی را کسب خواهند کرد.

     

    برچسب ها

    فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال

    ساوجبلاغ

    چهارباغ

    عبدالله دارایی

    مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "