اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • آبگیری آزمایشی مخزن آب نظرآباد از سد طالقان آغاز شد

    خطوط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد از سد طالقان بصورت آزمایشی آبگیری شد.

    1402/8/21

    به گزارش جام جم البرز،حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز در دیدار با علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمدی امام جمعه نظرآباد، پیگیری نماینده محترم مجلس را یکی از عوامل اثر بخش در تخصیص آب سطحی به این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت : ساخت یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت 5000 متر مکعب با هزینه 320 میلیارد ریال انجام و بصورت آزمایشی آبگیری شده است. 

    مدیرعامل شرکت آبفای البرز افزود: موضوع زون بندی (ناحیه بندی) شبکه توزیع در شهر نظرآباد با اصول فنی در حال اجراست تا  نگرانی مردم از توزیع عادلانه و یکنواخت فشار شبکه آب مرتفع شود. 

    وی به مواردی دیگر همچون : برخورد جدی با انشعاب های غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی لازم برای اجرای این اقدامات را انجام داده ایم تا در فصل تابستان سال بعد، مشکلی از این بابت نداشته باشیم. 

    علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت : به دنبال پیگیری های انجام شده از وزارت نیرو، موفق شدیم به میزان 25 میلیون متر مکعب  آب سطحی از سد طالقان به غرب استان البرز تخصیص دهیم  و مهم ترین اولویت ما، احداث تصفیه خانه آب برای شهرهای  مهستان ، هشتگرد و نظرآباد است که انجام شد. 

    حدادی از اقدامات انجام شده آبفا و آب منطقه ای برای بهره برداری آزمایشی تصفیه خانه، خط انتقال و مخزن ذخیره آب نظرآباد تقدیر کرد.
    برچسب ها

    حمیدرضا نامداری

    آبفای البرز

    سد طالقان

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "